|
||||
|
||||
Volkswagen Golf mkIII GTI 8V 95` 239dkm
Hellooo.
Na een tijdje in mijn GTI te rijden ben ik toch op zoek naar wat anders, ik rijd best veel en zoek daarom een zuiniger, dus heb je wat te bieden bied maar aan. Zoals je ziet is hij nog redelijk origineel op de achterlichten (depo) en de grill na. Heeft vorige week nog een kleine beurt gehad en filtertjes en olietjes allemaal vervangen, Heb met de apk paar maanden geleden deze set velgen met nieuwe banden erop gezet omdat de originele gti velgen erg geoxideerd waren. Hij rijd echt nog top! Ik heb er qua geluid ook het een en ander aan gedaan;jbl composet in de deuren, altec in de hoedenplank en eeen versterker en sub. Klinkt erg goed. en een Sony radio met bleutooth etc. verder zijn er in de voorbumper ledjes verwerkt wat er echt bruut uitziet in het donker. Heb je wat leuks te ruil laat het even weten. De vraagprijs in 2000, valt natuurlijk altijd over te praten, en inruil is altijd mogelijk de foto`s kan je zien op mijn profiel , krijg ze niet in deze post verwerkt Last edited by Rick-poeldijk : 25-07-2010 at 22:08. |
|
||||
|
||||
verkeerde sectie en prijs verplicht !!!