|
||||
|
||||
Golf GX 1.5 1983
Te koop aangeboden:
VW Golf 1 GX 1.5 5-bak 1983 km. stand: +/-198.000 km Deze Golf bevind zich in een redelijke tot goede staat, aandachtspunten zijn de hoeken onder de achterbumpers. Op dit moment wacht de Golf op de APK-keuring, de Golf wordt verkocht met APK. De Golf is verlaagd middels een schroefset waarvan het merk niet bekend is, ik denk dat het Vmax o.i.d. is(te zien aan de kleuren). Verder is de Golf uitgevoerd met grill met enkele lampen met chromen rand(in goede staat), spucknapf stuur, chromen spiegel en nieuwe chromen randen(dunne uitvoering in plaats van de dikke standaard uitvoering). Diverse onderdelen zijn recent vervangen, als: Accu Koppelingsplaat en drukgroep Remleidingen Remcilinders Thermostaat Vloeistoffen E.d. Alle originele onderdelen zijn aanwezig, in principe kan de Golf weer geheel origineel gemaakt worden. De prijs: EUR 2.600,00, bespreekbaar Foto's: BBSen inmiddels verkocht. Meer foto's op aanvraag. Bij serieuse interesse gelieve te mailen of te bellen met 0181 841984 Vr. gr. Roy Buijsman Last edited by Jazzblue : 15-07-2010 at 18:37. |
|
|||
|
|||
mischien ook te ruil tegen een golf 1 cabrio
mvg arjan v |
|
||||
|
||||
Sorry, inruil niet mogelijk. Mits het een Audi TT is.
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Up, prijs is bespreekbaar.
|
|
||||
|
||||
Upperdepup!
|
|
||||
|
||||
Bieden is uiteraard ook toegestaan, via pb.
Heb wat anders op het oog. |
|
||||
|
||||
En Up!
|
|
||||
|
||||
Up , doe een goed bod en wie weet.
|
|
|||
|
|||
heb egt mijn zinnen gezet op deze golf 1 aleen eerst moet de cabrio egt verkocht zijn dan kom ik de auto meteen ophalen
mvg arjan |
|
||||
|
||||
@Arjan V: Je kan altijd even komen kijken he, even proefrijden is ook geen probleem.
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Up !
|
|
|||
|
|||
wat is u minimale prijs wat u er voor wild hebben ?
mvg arjan v |
|
||||
|
||||
Er staat 2600 euro, zal niet veel vanaf gaan. Remmerij heb ik samen met de vorige eigenaar (Iv0) nog vervangen. Nette Golf, leuke en originele uitvoering, rijdt prima! Ik vind het nog steeds stom dat Iv0 'm weg gedaan heeft
|
||||
|
||||
met een historie aan eigenaren, alijd leuk
Nette prijs
|
|||
|
|||
Nog te koop?
|
|
||||
|
||||
Wat is dat toch een schitterende golf!
Snap nogsteeds niet waarom ik hem verkocht heb Echt een goeie wagen. er zit idd een Vmaxx schroefset onder en vlak voordat ik hem verkocht is de hoofdremcilinder vervangen. |
|
||||
|
||||
Nog steeds te koop??
|
|
|||
|
|||
doe je ook aan inruil?
gr |