|
|||
|
|||
kamei_X1
hoi allemaal,
ik ben jelle 21 jaar kom uit de buurt van doetichem gld ik heb twee mkII eerste mkII boujaar :1988 motor :1.8 motor uitvoering : Kamei X1 kleur : grijs interieur :recaro elec 1e mkII heb ik 4 jaar in mijn bezit zit een compleet kamei x1 pakket rondom op de grill na vond ik niet zo mooi maar de grill heb ik wel!! 2e mkII ben ik nog mee bezig als als project bouwjaar :1986 motor : 3,0 vr6 turbo uitvoering : rieger breedversie interieur : sparco kuipstoelen compleet rolkooi kleur : kleur word zwart donkerste wat er is! voor meer foto s van de MKII 3,0 vr6t rieger http://www.youtube.com/watch?v=1KzjflceteQ gr jelle Last edited by kamei_X1 : 05-07-2010 at 17:31. |
|
||||
|
||||
welkom,erg dikke mk2's!
|
||||
|
||||
Ten eerste: als je die Kamei-set wegdoet, wil ik bij deze alvast de eerste optie.
Ten tweede: wat een dikke bakken, dat is nou echt old-school! Zou alleen die heldere lampen uit je project halen. Ten derde: welkom!
|
|||
|
|||
rallyefront zal hem beter staan.
Welkom btw |
|
||||
|
||||
gaaf hoor.. iedereen vind de oude setjes geweldig, maar zijn er maar weinig die ze er ook daadwerkelijk nog opzetten.
|
||||
|
||||
welkom hier
een dikke golf
|
||||
|
||||
Erg dik! hou wel van die oude tuning setjes en leuk gedaan zo een foto-film verslagje
|
|||
|
|||
Welkom.
|
|
||||
|
||||
heel erg sjiek
Back to the eighties!!!! |