|
|||
|
|||
Diverse golf 2 en 3 spullen
Ik heb nog diverse golf 2 gti spullen liggen voor nette prijsen.
Motorblok 1.8 8v GTI (motor code EV ) deze heeft een kapote drijfstanglager, maar zit een 2e krukas en 3 extra drijfstange bij, verder zit hier een mechanische kop op. prijs 150 euro. Remmen voorzijde 8v GTI bestaande uit fusee's , remklauwe , zgan remblokken, zgan schijfen , verder compleet , prijs 100 euro Vanaf zaterdag een 1.8 16V KR compleet met onsteking , injectie , spruitstuk , bak , motorkabelboom , Dit blok loopt goed maar is waarschijnlijk een kering stuk gelopen en lekt hier door flink wat olie , prijs 275 of een vmaxx schroefsetje voor een VR6. Achterste subframe in goede staat , prijs 50 euro. Stuurhuis zonder stuurbekrachtiging, prijs 40 euro. 8v GTI versnellingsbak (staat onbekend) prijs 30 euro. 8v GTI radiator , prijs 25 euro 8v GTI cilinderkop compleet met inlaat (motorcode PF) prijs 50euro. 8v GTI cilinderkop compleet met inlaat en gasklep (motorcode EV ... hydrolisch en gereviceerd) prijs 75 euro. Setje gordels Golf mk3 VR6 (Voor L+R , achter L+R+midden) prijs 50 euro. Golf mk3 VR6 ABS module , prijs 25 euro. Golf mk3 VR6 remservo inc ABS pomp in goed werkende staat) prijs 75 euro. Golf mk3 VR6 airbag module , prijs 25 euro Golf mk3 VR6 3deurs interieur (Voorstoele+achterbank+deurpanelen) prijs 100 euro. Golf mk3 VR6 diverse dashbord delen, prijs afhankelijk van het onderdeel. Golf mk3 VR6 achter brug compleet met montage beugels , zonder remmen , prijs 40 euro. Diverse golf mk2 GTi dashbord delen in goede staat, prijs afhankelijk van het onderdeel. verder nog diverse klein spul , mocht je wat nodig hebben vraag het gerust. Dit is af te halen in Purmerend (regio amsterdam) Wat bestreft foto's , stuur een PM met je mail adres en wat je wil zien dan mail ik de foto's ... dit ivm de grote van de foto's . met groeten van TwiGGy Last edited by TwiGGy : 08-07-2010 at 15:41. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
nog maar een upje
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
weer ff naar boven
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
weer even in zicht
|
|
||||
|
||||
Heb je toevallig ook het knopje mistlicht voor een mk2? Ben momenteel bezig met mistlicht aan het inbouwen. ik wil voor en achter apart kunnen aan/uitzetten.
|
|||
|
|||
Quote:
Deze heb ik liggen ... 5 eurotjes |
|
||||
|
||||
Heb je ook een G60 onderlip voor mk2?
|
|||
|
|||
Quote:
nee sorry ik heb wel nog ergens een onderlip voor bij de smalle bumpers liggen. |
|
|||
|
|||
weer even een skupje
|
|
|||
|
|||
heb je mss nog een hemel en het plastieken latje boven aan de koffer ter afwerking van de hemel in het zwart liggen?
Grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee hemel van golf 2 zit nog in me auto ... hemel golf 3 was licht grijs maar is weg (was rot) sryy man |