|
||||
|
||||
Oppassen! Flitser in Rotterdam!!
Foto's spreken voor zich.
|
|
||||
|
||||
Bitches worden steeds slimmer.
|
|
||||
|
||||
motorcros-saad??
|
|
||||
|
||||
zo,n ding is van hout, brand lekker.
en anders aan je trekhaak ermee, en rijden maar
|
|||
|
|||
Quote:
nee dat gaat niet lukken, ze kunnen hem volgen met een camera en een zender. gaat nie goet komen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Erg triest als je dan zown verhaal leest.. politie was er niet blij mee, zijn 2 dienstauto's geflitst... Quote:
Dus wat geeft die stakker hiermee aan??? Wij van de politie worden nooit geflitst, omdat we alleen hard rijden op plaatsen waar we weten dat er geen controle is, en als er wel een controle is zijn we op de hoogte en rijden we keurig voorbij?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Jammer dat ik geen trekhaak heb....
|
||||
|
||||
De fucking fags! Goed dat ik het weet in ieder geval.
Aan de plek op de foto te zien zullen ze 'm ook wel op de rest van die tunneltraverse aan de noordzijde, en aan de zuidkant van de Maastunnel op de Pleinweg gaan gebruiken. En op andere plaatsen waar een auto teveel opvalt natuurlijk :frown: Oh, en een kwartslag draaien of het neuswiel opdraaien is ook leuk om mee te zieken natuurlijk |
|
|||
|
|||
Quote:
een paar centimeter omduwen is al genoeg, dan staat hij niet meer gericht en is de bekeuring niet geldig...... maar ja er tegen klagen valt dan wel op... |
|
||||
|
||||
Mooi reclame voor Aad
|
||||
|
||||
LOL, idd!
|
|
||||
|
||||
zo`n aanhanger kan toch nooit rechtsgeldig zijn...flitspalen zijn niet voor niks zo hoog
|
|
||||
|
||||
Dat ze dat ding laten staan in r'dam normaal jatten ze alles wat los en vast zit.
|
||||
|
||||
Wie wil die aanhanger nou hebben???
|
|
||||
|
||||
wat een shit kar is dit zeg...
pfff heel de maastunnel netjes 50 omdat daar nu permanente controle is kom je boven dus ff gas er op en hangen want je bent geflitst..... haha zal aad inderdaad blij mee zijn met zon flitsende reclame |
|
||||
|
||||
Quote:
zover ik weet is er in de maastunnel geen permanente controle. heb er gisteren nog even opgelet en niets kunnen vinden. ze zullen als ze permanente controle op willen stellen zoals bij overschie dat wel moeten doen met 2 meetpunten en camerasystemen. als je weet waar het hangt en hoe ze je daar meten hoor ik het graag. btw de aanhanger heb ik niet opgelet, lekker dan !
www.volksaddiction.nl.......because we're addicted !! www.aircooledcruisenight.nl www.theUnDutchaBles.nl Last edited by 62notchback : 15-01-2005 at 08:25. |
|
|||
|
|||
net na de stoplichten tunnel in en op dezelfde hoogte tunnel uit
zijn er lussen ingefreesd er staat een bepaalde tijd voor het traject dus stoplicht op groen en dat ding telt aan de andere kant ter hoogte van de paal bij lus 2 tik flits ik heb dit verhaal vanuit de tunnelbewaking zelf daar waar al die leuke tv’s hangen ze vertelde mij daar dat ze meestal gewoon op snelheid staan en savonds op traject maar ik rij er maar mooi 50
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een aantal keer heel goed gekeken in de maastunnel maar zie alleen maar bewakingscamera's. Voor de tunnel wel. Maar dat is bekend. Last edited by Kamran : 09-04-2006 at 10:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
zover als ik technisch kan begrijpen moet je voor traject controle altijd het kenteken op de camera zetten aan het begin van het traject en aan het einde, en dmv de tijd de gereden snelheid uitrekenen. zie hier bij overschie heel duidelijk blauwe verlichting knipperen boven de weg bij elke auto die gelaserd wordt. lijkt mij dat als je een auto meet dmv lussen op de weg dan weet je nooit meer welke auto je meet, want je kan van baan veranderen wat de volgorde van de auto's veranderd.