|
|||
|
|||
golf 2 diesel automatic
hallo,
ik heb het volgend probleem: ik heb een golf 2 diesel gekocht met een handgeschakelde bak. nu wil ik daar een automaatbak op steken. vraag: -past deze bak op mijn normale diesel motor (vermoed van wel) -moet de tunnel worden aangepast ? en past een schakeltoren in die tunnel? -zijn er nog andere aanpassingen nodig ? met dank !
|
||||
|
||||
Alles is mogelijk, als je maar de centen en het materiaal hebt.
Je pedalen-cluster moet dan ook vervangen worden door die van een automaat (geen koppelingspedaal meer, en groter rempedaal). Ik weet er het fijne niet van, maar wel dat het een enorme klus is. Bedenk je ook, dat de diesel wat meer gaat verbruiken, en NOG trager word. Gr. Ed
Last edited by JettaPowerrr : 17-06-2010 at 16:59. |
|
||||
|
||||
hallo ...
alles past er wel op .. schakeltoren alles is over te zetten ,,, mocht je wat moeten gebruiken ,, heb alles wel liggen van pedalenbox .schakeltoren kabels van toren na bak ,, kabelboompje van toren na je zekerings kast etcc // vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
als je een bak koopt ,,
zorg dan dat je koppelomvormer erbij hebt ,, ook je kopplingset moet je verwijderen .en daar komt een andere starterskrans op .. tis niet af en andere erop .. vrgr gooigolf .. |
|
||||
|
||||
En gewoonlijk heeft een dieselbak een E stand, dan koppelt ie los als je je gas loslaat, bv op de snelweg gas los, of staande voor t stoplicht. Een benzinebak heeft dat niet!
Weet niet of dit problemen oplevert, maar misschien toch best een dieselautomaatbak zoeken?
|
|||
|
|||
Quote:
oei oei oei oei, dat had ik helemaal niet verwacht ..... terug naar de denkcirkel haha
|
|||
|
|||
ok bedankt allemaal, hier heb ik genoeg aan !
en eu, ik zoek nog een goeie dieselmotor 1600 want heb net gezien dat ie vast gelope is grtzz
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. heb nog goede dieselmotor .. met nieuwe brandstof etcc .. km stand is 200.000 . heb golfje 2 1985 ,, maar gaat nu wat anders in ,, voor intresse pb maar ,, |