|
||||
|
||||
Golf 4 1.8 20v Turbo AGU
Te Koop Aangeboden:
Volkswagen Golf 1.8 GTI Turbo 20V 110KW (AGU) In onderdelen Bouwjaar: 1998 Km Stand: 124432 Onderdelen: Plaatwerk: Motorkap (dient strak gemaakt te worden): €50,- Deur Lv: €45,- Deur Rv: €45,- Deur La: €45,- Deur Ra: €25,- (dient uitgedeukt te worden) Scherm Rv: €30,- Achterklep: €50,- Achterbumper: €30.- (Verkocht) Voorbumper: €35,- (heeft gaten voor koplampsproiers) Front: €45,- Bumperbalk: €25 p/s Interieur: Dashboard (kompleet met alle roosters en kapjes) : €75,- Recaro Sport Interieur ( Blauw, Stoelverwarming, Lv stoel dient hoes van te vervangen) : €250,- Leder 3 Spaaks Stuur: €30,- Teller (124dkm) €75,- Onderstel: Schokbrekers + Veren: €100,- Remklauwen Voor: €75,- Remklauwen Achter: €75,- Fusee Voor: €35,- Achteras: €50,- Aandrijfassen: €100,- Subframe: €50,- Wielen: Winterband op staal (ong. 6,5mm): €150,- Overige Onderdelen: Elektriche Raam Mechanisme: €40,- p/s Elektrisch verstelbare buitenspiegels: €30,- p/s Radiateur: €25,- Dakraam, schuif/kantel: €45,- Meer info bel: 06-26815619 Ophalen kan op de volgende dagen en tijden aangezien we overdag allebij werken. Ma, Di, Do avond van 19:00 tot 21:30 Za van 10:30 tot 16: 30 Vr Gr Niels en Stefan. Last edited by nielsvwteam : 06-07-2010 at 17:28. |
|
||||
|
||||
Advertentie aangepast en pb's beantwoord.
Mag deze advertentie opgeschoond worden tot aan 1e post van mij. En mag ie verplaats worden naar onderdelen? |
|
|||
|
|||
motor kan ook ingebouwd worden in overleg! golf1,2,3,4 corrado scirocco noem maar op! proefrijden met een golf1 met een 20vt er in is ook mogelijk bij serieuse belangstelling!! uiteraard zit ik zelf wel achter het stuur
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat de meesten al wel vakantie geld hadden gebeurt
|
|
|||
|
|||
we zijn vanavond begonnen met demonteren, de auto is bijna kaal, alleen de motor zit er nog in, en is ook gewoon nog draaiend.
|
|
||||
|
||||
Nog naar die spiegel gekeken heren?
|
|||
|
|||
sorry ja dat hebben we wel, en het is helaas geen vanzelf dimmende binnespiegel
|
|
||||
|
||||
ok, thnx!
|
||||
|
||||
advertentie aan gepast.
|
|
|||
|
|||
en ff weer int zicht!
|
|
||||
|
||||
Neem aan dat onze afspraak over die bak staat?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik weet van niks maar misschien dat je wat met stefan hebt afgesproken?
Anders ff bellen om een afspaak te maken. Geld voor iedereen die wat zoekt, bel en kom langs. |
|
|||
|
|||
ik weet er inderdaad vanaf.
|
|
|||
|
|||
en een uppie alles is er nog behalve de achterbumper
|
|
|||
|
|||
Wil je de kabelboom en computer ook apart verkopen?
|
|
|||
|
|||
ben op zoek naar een komplete set om koplampsproeiers te monteren in men golf 4
en ik zie hier op de foto dat er sproeiers hebben in gezeten ik zit ook met hout afwerking en zou hier ook iets anders in willen groeten wim |
|
|||
|
|||
koplampsproeiers hebben er in gezeten, alleen heeft 1 of andere onbenul de sproeiers gesloopt, de rest is nog wel aanwezig zoals slangen pompje enzo ook heeft de auto houten inleg in het daschbord enzo, zeg er wel bij niet elk deel is super netjes.
|
|
|||
|
|||
nee computer en kabelboom gaan compleet met de motor mee.
|
|
||||
|
||||
Inmiddels motor verkocht.
Kabelboom is er nog wel. computer is verkocht. |
|
|||
|
|||
de versnellingsbak + schakelmechanisme en start motor zijn ook verkocht.
chris succes er mee |