#1
|
|||
|
|||
Vr6 Blok In Een Golf1 Cabrio
hoi, wie van jullie specialisten kan mij vertellen of een VR6 motor in een golf1 cabrio van 1981 1.6 gti past, en wat je allemaal moet aanpassen
mvg. vivanco |
#2
|
||||
|
||||
Zover ik het begrepen heb is het niet plug and play als in een golf 2 bijv. Wat je aan moet passen is:
- Motorsteun - Subframe - Achteras voor schijfrem als je die niet hebt - Zekeringkast - Aandrijfassen Pin me er niet op vast hoor, ben zelf aan het informeren over ombouw naar een VR6 in een golf 2, en dat zijn de punten die ik aan moet passen. Neem aan dat het bij een Golf 1 niet dramatisch anders is (op de motorsteunen na). |
#3
|
||||
|
||||
Voorwinden Customizing heeft er 1 staan die daar omgebouwd is.
Je moet zelf een motorsteun lassen en uitlaat- schakelmechaniek- aandrijfassen- remsysteem- koelsysteem- Alles moet aangepast worden. Het past uiteindelijk wel, maar dan zit de motorruimte ook echt bomvol Dan kom je ook nog een boel electronica tegen (zekeringkast/motorkabelboom) die op elkaar afgestemd moeten worden.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#4
|
||||
|
||||
En dan komt de RDW.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#5
|
||||
|
||||
En de rekening .
|
#6
|
|||
|
|||
Wil je de auto gewoon voor op de weg gebruiken? Want volgens mij mag dat niet (meer) van de RDW...
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
onzin.. |
#8
|
||||
|
||||
Je maakt de keus, voor een te zware neus
__________________
Member of Dub05 |
#9
|
||||
|
||||
komt natuurlijk synchro onder
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#10
|
||||
|
||||
en een paar grinttegels in de kofferbak
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ligt 't dak al, dat weegt ook al twee ton.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |