|
||||
|
||||
Volkswagen Golf II GL 1.8 66kW (1990) - VERKOCHT
Merk:
Volkswagen Type: GOLF II GL Motorinhoud: 1.8 U9 (66kW) Bouwjaar: 04-1990 Kilometerstand: +- 136.000 Extra's: - G60-bumpers incl. mistlampen - Hella rood/zwarte achterlichten (origineel) - 15" 7J ET37 OZ Polaris velgen - 195/50/15 Bridgestone banden - Katalysatorvervanger - Tussendempervervanger - Ovaal 75x135 einddemper - Sport antenne achter op dak - Antenne (origineel) automatisch in linkervoorscherm - Centrale deurvergrendeling (origineel) - Schuifdak (origineel) - Deels neerklappende achterbank - Pioneer DEH-535r audio incl. boxen voor - Pioneer 100w boxen in de hoedenplank Beschrijving: Een goed onderhouden Golf II, 3-deurs. Green metallic, origineel nederlands (NAP), APK tot 15-04-2011. Alle beurtjes op tijd gekregen door een erkend monteur. Er wordt momenteel weinig mee gereden. Het is een GL uitvoering met een 1.8 motor van 66kW. De originele lak zit er nog goed op, maar er zijn wat gebruiks plekjes. Er is door de vorige eigenaar een keer tegen een trekhaak aangereden waardoor de bumper een deuk heeft opgelopen. Deeze is te verwijderen (schijnt) door het te verwarmen. Zelf heb ik daar geen tijd in gestoken. De reden waarom hij weg gaat is dat 4 auto's iets teveel van het goede is. Ik ben een Golf II liefhebber, en heb er daar dan ook 3 van. En aangezien ik nu ook nog een lease-auto (Golf VI Variant) heb, gaat er 1 golf II uit. Vraagprijs: € 1.050,- Naam: J. Niemeijer E-mail: Jan_G60@hotmail.com Provincie: Noord-Holland
Greetz, Jan. -------------------- MKII GTI 8v (verkocht) MKII GTI G60 F&I MKVII TSI Variant Last edited by Jan_G6tig : 15-06-2010 at 22:15. |
|
||||
|
||||
hoi Jan,
ik heb je een Email gestuurd.
|
||||
|
||||
ik ook
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat je te laat bent
|
||||
|
||||
Inderdaad, Tim is de gelukkige eigenaar geworden.