|
||||
|
||||
kaal blok 1.3 jetta golf motorcode MH eventueel met versnellingsbak
2 maanden geleden een jetta mk2 aangeschaft, kom ik er na een week achter dat mijn koppakking eruit ligt... mooi opgelicht dus.
maar goed, daarom zoek ik dus: kaal motorblok motorcode MH eventueel met versnellingsbak erbij (als het een 5-bak is) anders bouw ik mijn bak over. alle aanbouwdelen heb ik al zoals spruitstuk carb luchtfilter ontsteking etc. die heb ik dus niet nodig. |
|
||||
|
||||
Moet je er nu mee komen?? Heb laatst een 1.3 motor weggedonderd! Hij was wel vastgelopen maarjah delen kon je goed gebruiken.
|
|
|||
|
|||
kun je nie beter je kop laten vlakken en een nieuwe pakking ertussen??
|
|
||||
|
||||
Quote:
hè verdorie |
|
||||
|
||||
Quote:
kost meer tijd en geld dan een ander blokkie erin hangen vandaar deze beslissing. |
|
|||
|
|||
Me broer Dennis07 heeft zo`n blok liggen, is uit de jetta gekomen. is echter wel met een 4bak.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja je moet het zelf weten maar denk dat je voor een paar centen nog nie weet wat voor motortje je hebt |
|
||||
|
||||
Heb hier ook nog wel een kaal Mh blok voor je liggen bij belangstelling pm me maar.
|
||||
|
||||
Up!
|
|
|||
|
|||
heb over een paar weken de onze in de aanbieding want word vervangen door een abu blok. laat je nog iets weten mocht je nog niks gevonden hebben tegen dan
|
|
||||
|
||||
Top Kevin
ik hoor 't wel van je. kan ik je meteen de ecu teruggeven als ik hem kom halen. |