|
||||
|
||||
5x100 17"
Gezocht, net setje 17" velgen, mag incl banden (Golf IV/Bora maat, dus 225/45/17 oid), in 5x100.
Zoek geen wielen die met adapters, schuifbouten of iets dergelijks gemonteerd moeten worden, gewoon plug & play. Dure exclusieve wielen aanbieden heeft waatschijnlijk ook geen zin, omdat ik geen vermogen kwijt wil zijn, tis voor de daily. Moet voor de huidige 16" eigenlijk 4 nieuwe banden kopen, en wil een maatje groter, dus een mooi moment.... Eventueel zijn de huidige 16" Highline wielen in te ruilen, mocht daar behoefte aan zijn.
|
|||
|
|||
Ik heb nog een setje 17"BBS porsche imitaties liggen.
7,5j et 37/38 heb er nog wel goede banden eventueel. Kan in elke kleur gespoten worden! En hoef er geen hoofdprijs voor! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een setje originele bbs ch motorsport velgen, momenteel met een 205/40/17 band maar ik heb nog een setje 225/45/17 banden liggen...
Grtzz |
|
||||
|
||||
Heb eventueel nog een setje audi rs 4 velgen (spaakmodel) liggen met bijna nieuwe banden.
|
|
||||
|
||||
heb nog een setje tsw hockenheim liggen met goede banden 17 8j 5x100 meer info via pm
|
|
||||
|
||||
setje artec turbo,s 8,5j pm maar, anders check me topic even.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zoek iets voor minder dan de helft in €..... Quote:
Da's niet echt mijn ding.... Quote:
Jammer dat ze niet op tijd voor mij beschikbaar zijn, anders waren we er zeker wel uitgekomen Oftewel, ik ben nog steeds op zoek....
|
|||
|
|||
Nog belang bij mijne wielen, voor paar centen meer, zijn ze de kleur die je wilt
|