|
||||
|
||||
ervaring met eibach
hallo,
Mijn buurjongen heeft een golf V maar die wilt hem verlagen met verlagingsveren van 4cm van het merk Eibach. Nu is mijn vraag; wat zijn/is jullie/jou ervaring(en) met eibach verlagingsveren? Ik hoor het wel. Groetjes, Yoery |
|
||||
|
||||
Een maatje heeft laast ook zo'n setje onder de Leon gezet . Bevalt em goed en zijn mooi degelijke veren.
|
||||
|
||||
ik heb een weekje in een S4 gereden met eibach veren/bilstein dempers, reed echt super
|
|
||||
|
||||
eibach en h&r zijn de merken als het gaat om veren
|
||||
|
||||
Bovenstaande reacties zegt genoeg. Ik heb ook een set eibach verlagingveren icm originele dempers en ben over de kwaliteit van de veren goed te spreken. Vind de achterkant van de auto op slechter wegdek wel wat klapperen. Voor gaat prima, weinig comfort verlies, achter valt ietwat tegen (qua comfort). Ik rij echter wel een MK4
|
|
|||
|
|||
Eibach is super,had ze onder mijn mercedes en nog steeds super comfort en toch goede wegligging en wil ze ook weer onder mijn cordoba vario.
|
|
|||
|
|||
en qua wegligging ? veelbeter als origineel en zakt de wagen effectief 4 cm???
|
|
||||
|
||||
Eibach kan als 1 van de weinigen op verlagingsgebied vooraf de maten van de verlaging JUIST doorgeven.
Vraag het maar eens op!
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® Last edited by J-9A-N : 16-06-2011 at 10:33. |
|
||||
|
||||
Mooi kwaliteits materiaal, ik zou niet anders meer willen.
|
|||
|
|||
Ik heb ze onder mijn golfVI. Ze bevallen goed
|
|
|||
|
|||
Goed spul, had ze ook onder m'n mondeo.
Verder is KW/Weitec/AP ook goed, is allemaal hetzelfde als het om puur veren gaat. |