|
|||
|
|||
corrado stoelen in een type 1, Hoe?
Hallo,
voor mijn projecte een corrado gekocht met lederen interieur. (voor de g60) Nu wil ik het interieur gaan gebruiken in mijn type 1. Kan ik de boel zo over zetten of moet er van alles aan gaan verlassen en of verzagen? iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt. Last edited by papascal : 23-05-2010 at 22:49. |
|
||||
|
||||
hendeltje om de stoel mee naar voor of achter te zetten moet je van links naar rechts en andersom verlassen, verder moet het passen
|
|
|||
|
|||
oke thanks,
ben al bezig geweest met de zoek funtie, maar kom daar allerlei verschillende verhalen tegen. maar de sledes hoeven gelukkig dus niet aangepast te worden. |
|
||||
|
||||
bij mijn cabrio pasten de corrado stoelen en zo in..
|
|
||||
|
||||
Quote:
je kan ook de zittingen omruilen of als je niet om het hendeltje aan de binnenkant geeft, gewoon links en rechts omruilen |
|
|||
|
|||
Een veel betere oplosing is naar mijn mening , op de bodem van je auto het busje waar de vergrendelingspen in zit deze ook aan de andere zijde van je middelste stoel geleider te lassen dan kun je de vergrendelingspen aan de andere zijde er in zetten kun je corrado/ golf 1/ golf 2 en nog wel meer monteren zonder verdere aanpassingen.
dit is echt niet veel werk busje maken asje er door op de orginele bevestiging zodat ze in een lijn liggen en even vast lassen 15minuten werk. mvg JVH |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog niet echt een beeld bij wat je bedoeld, maar ik denk dat als ik de stoelen eruit trek dat het dan voor zich spreekt bedankt voor jullie reactie's |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je achterbank ook wilt gaan gebruiken?