|
||||
|
||||
Corrado en Golf achterste paneel interieur
Om effe wat te proberen ben ik op zoek naar een setje interieurpanelen van een Corrado, achterin, en van een 3-deurs Golf achterin.
Het stof mag smerig of gaar zijn, maar het karton er onder moet in orde zijn. Welk motiefje of kleurtje het heeft maakt ook niet veel uit. Liefst gratis of tegen kleine vergoeding, en bij voorkeur in omgeving Sittard.
|
||||
|
||||
Edit: kan een mod effe "Recaro" in de topictitel veranderen in "Corrado"? Thanks.
|
||||
|
||||
Heb ik dacht ik nog wel voor je liggen van een Corrado is alleen niet erg in de buurt!
|
|||
|
|||
passen deurpanelen van een corrado ook niet in een MK2??
dan heb ik nog een nette set panelen 4 stuks van het nieuwe type van de corrado.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je naar de meeting in Well, 3 en 4 juli?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, past niet, daarom heb ik ze namelijk ook nodig. Ik wil met een Corrado en een Golf paneel aan de knutsel gaan, en zo één paneel maken, om dit naderhand met het juiste stof te overtrekken. Dan sluit het paneel in de Golf tenminste weer mooi aan op de Corrado achterbank namelijk. Daarom moet het setje ook niet te mooi zijn, dan kost het namelijk weer te veel geld voor wat ik er mee wil doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas niet.
|
|||
|
|||
Heb nog wel wat van een golf
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel achter panelen liggen voor een corrado uit 92. 10 euro mag je ze beiden ophalen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben erg Benieuwd....? |