|
||||
|
||||
golf 1.1 1983 regeta blue
Hierbij verkoop ik mijn golf 1 1.1 weer. Ik heb hem even gebruikt omdat de jetta weer eens kapot was gegaan. Nu zie ik het weer positief in en verwacht ik geen problemen meer:P dus mag de golf weer weg! De auto heeft net nieuwe apk en rijdt super. Geen rare technische mankementen. Voordat ik hem had heeft hij 2 jaar stil gestaan. Heb hem gekocht zonder apk. De apk viel helemaal niet tegen. Puur afstelwerk en de achterremmen gangbaar maken. De auto rijdt gewoon goed. Uiterlijk is het niet de mooiste maar als daily zeker bruikbaar. Hij heeft geen grote roestplekken. Enige plekken die hij heeft zijn onder voor en achterruit. Daarnaast zijn er een paar deukjes bijgewerkt maar niet al te mooi. Het is wel mooier dan het was maar het spuitwerk is niet goed gedaan. Het interieur ziet er ook nog goed uit. Alleen de bestuurdersstoel staat er wat minder bij. Op de teller staat 95dkm of dit klopt weet ik niet. Het voelt in ieder geval wel zo aan. Foto's volgen
vraagprijs 1500 of een goed bod. Prijs is zeker over te onderhandelen. voor vragen pm of 0638166346 Last edited by Gemballa : 17-05-2010 at 10:16. |
|
||||
|
||||
en hierbij de foto's:
|
|
|||
|
|||
golf 1
heb je misschien wat foto's van de motor, en in de achterbak onder reservewiel en interieur?
Graag zoveel mogelijk foto's sturen aub, serieus geinteresseerd! Mark Quote:
|
|
||||
|
||||
als ik je email heb is het wat makkelijker sturen. Gr ernst
|
|
||||
|
||||
en ook voor iedereen de foto's natuurlijk:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bied... nee over welke prijs valt te praten???
|
|
||||
|
||||
zie PM en up
|
|
|||
|
|||
Doe jij ook aan inruil?