|
|||
|
|||
2e Golf 2 erbij
Omdat mijn andere golf II momenteel stil staat ivm motor wissel en ik toch elke dag naar het werk moet ( nee o.v. was geen optie) was ik op zoek naar een ander golfje en kwam deze bij mij in de buurt tegen .
Zegt genoeg lijkt mij Piekfijn interieurtje helaas Deze rotte plek De weg gewaaide blanke lak Hele fijne retro blauwepunt radio ( gaat in de bingo dus iemand??) Ben momenteel dus de 3e eigenaar van en Golf 2, 1300 uit augustus '88. met +/-185.000 op de teller. super net en onbeschadigt interieur, elk jaar zijn beurtje gehad, APK tot November en nieuwe banden De eigenaresse wou hem inleveren voor de sloop premie maar gelukkig was het potje van het kabinet op en moest ze er zo snel mogenlijk af. Dus voor het gigantische bedrag van 125 euro kon ik hem meenemen Helaas het het beesje wel een rotte plek op achter klep en de blanke lak is weg gewaaid van het rechter voorscherm , Maar voor dat bedrag hoor je mij niet klagen uiteraard wil ik wel het een en ander veranderen: achterklep en rechter-voorschermen om te beginnen en liefst ook een schroefsetje. want het heen en weer schommelen in de bocht ben ik nu al zat |
|
||||
|
||||
jade groen.... een van mijn favo kleuren...
en als je die plek achterop eens goed schoonmaakt valt het al een heel stuk minder op.
|
||||
|
||||
Hmm mischien komen we elkaar nog eens tegen...
De mijne is ook Jade grun... Ik woon in doesburg... Leuke basis... ach iedere auto heeft wel wat werk... ideaal voor de komende " lange" weekenden... Ga je nog veranderingen aanbrengen of blijft hij origineel op schroefset na?
|
||||
|
||||
Bij mijn 2e Golf MK2 zit de roest achterop op de carosserie
Maar 't is een leuk Golfje voor weinig hoor
|
||||
|
||||
leuk dingetje idd,is nog heel zo slecht niet...
heb ook een jadegroene II gehad,die is nu smurfenblauw
|
|||
|
|||
Ik kom zelf uit westervoort ( bij arnhem) en moet zeggen dat ik hier in het dorp en omgeving al 3 andere in deze kleur heb zien rijden. Ik zit zelf daarom nog te twijfelen of deze wel Jade groen blijft.
Heb momenteel de golf op 15" alu velgjes gezet maar ivm originele veerpoten word het het net een jeep. |
|
||||
|
||||
Dikke sticker ook op de achterklep
|
|
|||
|
|||
Heb er even over gedim-damt maar toch besloten deze eraf tehalen
|