|
|||
|
|||
baksteunen voor 02a in een mk1
Ik hier een setje steunen liggen ( nieuw) om een kabelgeschakelde bak van bijv. een mk3 of mk2 g60 in een golf mk1 te bouwen.
Zal vanavond even wat foto`s plaatsen. Deze zijn extra verstevigd voor de mensen die met wat meer dan standaard vermogen rijd. Bij intresse graag even bellen naar: 06-54954897 Prijs : 150 euro Last edited by Ron mk1 : 17-05-2010 at 07:25. |
|
|||
|
|||
Niemand die met een ombouw project bezig is?
Dacht dat er hier wel wat aan de gang waren, 20v of een g60 in een mk1? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben onderdelen aan het verzamelen,maar heb je toevallig een fototje? |
|
|||
|
|||
Heb ik zo nu even niet, zal ik morgen moeten maken voor je.
Of je moet even langs komen, je weet waar ik woon. Is even te ver rijden om alleen te kijken, dat begrijp ik. |
|
|||
|
|||
ja ik heb ook intresse maar ik zie ook graag eens een foto
groeten johan |
|
|||
|
|||
foto`s toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
heb je hier ook wat aan met een tdi arl?
|
|
|||
|
|||
Als jij er een 02a bak aan hangt wel.
Dus bijv. een bak van een mk3 tdi 110 pk. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Hoi Ron,
al verkocht? Zo niet, heb je misschien een foto hoe deze gemonteerd zit? ik kan namelijk even niet plaatsen hoe deze dan vast komt te zitten aan bak, Groet, Jos |
|
|||
|
|||
De kleine steun monteer je aan de steun waar normaal gesproken het dunne steuntje aan zit naar je motorsteun toen.
De grote steun maak je aan de diff bouten vast richting je orginele motorsteun naar onderen |
|
|||
|
|||
sorry , maar zijn al verkocht .
Dus hier mag een slotje op. En wat jerrygt zegt dat klopt |
|
||||
|
||||
Haha... zie hier toch wel heel erg veel van mijn ontwerp in terug.
Kan je toch zien dat mijn 3D design zich heeft bewezen de afgelopen 4 jaar.