#1
|
||||
|
||||
UPP-Polo's || Polo II Sedan '88 ||
Vorige week opgehaald:
Polo II Sedan '88 Na flink poetsen, blinderen en monteren het huidige resultaat: Aankomende veranderingen zal ik in dit topic bijhouden en waarnodig voorzien van overvloedig veel beeldmateriaal! de To-do list (die met de dag langer wordt) - Verlagen: voor 85mm achter 70mm - Cilinderkop maximaal vlakken en flowen - Zonneband op voorruit 35% - Achterbumpert er weer op - Achterzijde bijspuiten - Bestuurders stoel vervangen - Smallere voorvelgen zoeken (7j ipv nu 8j) - Reclame borden op dakdrager monteren (Bedrijfsreclame auto) - Motor grote beurt geven en kleppendekselpakking vervangen vragen suggesties en ideeen zijn welkom. Ik wil beetje richting de Californische look gaan.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! Last edited by UPP-Polo : 12-05-2010 at 16:19. |
#2
|
|||
|
|||
Mooi exemplaar, op de foto's lijkt het alsof hij nog super in z'n lak staat?
Waar moeten we aan denken bij een Californische look? |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Surfplank op z'n dak?
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |
#4
|
||||
|
||||
Leuk! Ik heb er precies zo een, maar de mijne gaat er wel ff anders uitzien.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Dat staat ie ook :P wel paar bijgewerkte plekjes hoor. Maja wat wil je na 22 jaar. Gelukkig wel helemaal hard. Ik zoek eigenlijk nog een wit rechter voorspatbord zonder knipperlicht uitsparing! (wel een strakke!) Die style zie je vaak terug in die VW T1 busjes. Dus zwaar verlaagd, open velgen. Beetje speels zegmaar. deze kever zegt het denk ik wel.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je een topic waar ik wat kan volgen? kan nml. nog een hoop leren over de auto.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
dat doen we niet
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#8
|
||||
|
||||
Ondertussen ben ik druk bezig met de Polo. de cilinderkop wordt momenteel gevlakt, als dat gedaan is kan de kop weer op het blok.
Verder nog wat problemen met het bestellen van de verlagingsset. Nu is het 2de bedrijf niet in staat om een set te leveren die verder gaat dan 60mm. Nu eerst maar es het blok in elkaar zetten en dan nogmaals opmeten wat mogelijk is. Ik vind 60/60 eigenlijk neit genoeg verlaagt. Misschien moet ik toch maar een weitech setje overwegen.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#9
|
||||
|
||||
Tja, Polo's verlagen is een dure aangelegenheid.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#10
|
||||
|
||||
echt niet.. Een vaste set hoeft niet duur te zijn. -80 of -100mm is wel leverbaar, supersport heeft niet zulke dure setjes.
Als je een schroefset wilt ben je wel aan de beurt die zijn niet goedkoop.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#11
|
|||
|
|||
ebay.de is je vriend
|
#12
|
||||
|
||||
Inmiddels is de achterkant bij gespoten en de nieuwe achterbumper er weer opgeplaatst.
Thanxs to: spuitbuswinkel, welke de originele kleur 100% goed had. ik heb de lak laten uitwazemen over de zijkant en er is 100% geen kleurverschil! Nu nog paar dagen flink laten uitharden en dan glad polijsten. foto komt eraan
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#13
|
||||
|
||||
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#14
|
||||
|
||||
ff snel een fotosoepje gemaakt van de polo maar dan iets lager
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#15
|
|||
|
|||
volgens mij mis ik iets.....
ik kan me eigen niet herrineren dat de oude polo's gelevert werden met een dakdrager. maar goed het is jou kontje!
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#16
|
||||
|
||||
Erg leuk bakkie! Ook die dakdrager ..
Verlagen zou 'm goed doen! |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker, ben ook heel blij met het bakkie. Verlagen komt pas over paar weken. Eerst moet het blok in elkaar en dan nog maar eens goed opmeten wat mogelijk is. Krijg namelijk zoveel commentaar op die verlaging van -80 op de voorkant. Verders is het nu wachten op de cilinderkopbouten, dit zijn trekbouten dus moeten nieuwe voor besteld worden. Hopelijk komen deze dinsdag/woensdag binnen. Ook ben ik aan het kijken voor een setje r1/cbr900 carburateurs. Moet toch bezig blijven met de auto Ik zit te denken om nog wat stickers uit te draaien voor op de auto (ja daar heb ik machines voor althans me vriendin die doet de site www.stickeraccent.nl) Maar ben er nog niet helemaal over uit hoe en wat.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#18
|
||||
|
||||
Pliessss... geen stickers... 't is geen Honda hè...
Gewoon lekker omlaag die wagen, paar oude koffers en andere troep op het dak rekje, persoonlijk zou ik voor wat klassiekere wielen gaan ... maybe wat gekietel onder de motorkap, leuk eindstukje op de demper... en KLAAR Lekker bezig, dat sowieso ! |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had die ATS classics eronder gehad, maar die vielen nogal ielig uit. Dit was een 7j setje. Misschien na de verlaging nog maar eens passen Alhoewel ik deze Borbet T velgen ook héél wijs vind.
__________________
Old Volkswagens don't die, they just get lower! |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Komt jou vriendin uit Emmeloord dan? Jij zelf misschien ook wel dan? Ik heb je Polo nog niet zien rondrijden. Ik rij in een witte polo 2 coupe. Misschien zien we elkaar wel eens in het prachtige kuchkuch Emmeloord haha Mooie bak trouwens!! En goeie plannen!
__________________
1990 Volkswagen Polo GT coupe! |