|
|||
|
|||
op vakantie en neem mee , gespot onderweg
De vakantie komt er weer aan , en we nemen weer van alles mee op reis
lijkt me leuk om te zien wat we onderweg te spotten valt deze kwam ik bijvoorbeeld gister tegen bij Emmeloord |
|
||||
|
||||
Hmmmmm. Amstel Bier!
Beter is een tray halve liters, ongeveer dezelfde ruimte maar een stuk meer bier! Dat doe ik ook gewoon maar in de Vento kan ook veel meer als in zo'n klein belachelijk frans flutautootje!
|
||||
|
||||
Op vakantie neem ik toch altijd duckttape mee, of ik nou met de tent ga of in een hotel zit. Zakmes en 'of Leatherman is een goeie tweede, zal wel te veel Mac Gyver gekeken hebben als kind, maar om de een of andere reden heb ik het altijd wel eens nodig.
En nog iets kleins dat ik mee wil nemen op vakantie, maar dat moet ik eerst nog maar effe zien te regelen. Zij kunnen er ook wat van trouwens:
|
||||
|
||||
Ik sleep -behalve een vrouw en 2 kinderen - ook een andere hoop zooi mee.
Tot vorig jaar ging het allemaal nog net aan in en op de bus, maar ik vrees voor dit jaar een hengertje nodig te hebben. Afijn, ik 2005 reed ik zo rond .. De opvouwbare partytent, tent, slaapmatten en stoeltjes op het dak, kleding en bedde/badgoed in de bus. (no useless shit on my roofwreck !!)
|
||||
|
||||
Een rol ducktape gaan bij mij standaard mee op vakantie, en elk jaar kan ik het goed gebruiken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stoere BUS !!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heeft die motor nu een autowiel achter?
|
||||
|
||||
lijkt het wel op idd...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk, die spatbordjes, waar ken ik die ook weer van? http://www.shopknots2u.com/store.ph...ion=show_detail Dat zijn Wheelfairings van een sportvliegtuigje! Dure spatborden trouwens! |
|
|||
|
|||
je kan ook je eigen auto transporter vast mee nemen |
|
||||
|
||||
Logisch met Franse auto's toch, of niet?
|
||||
|
||||
Quote:
De meeste motoren met zijspan hebben autobanden. Schuin door de bocht word er dan ook niet echt mee gereden... |
|
||||
|
||||
Weet niet of ik deze foto's hier goed post Heb div ouwe Vwtjes gespot op Kreta. Een paar hele nette maar ook die gewoon op de plek aan het verteren zijn.
|
||||
|
||||
volgens mij heb ik die blauwe 4 jaar geleden daar ook zien wegrotten....
|
||||
|
||||
Die kwam ik tegen heel vroeg in de morgen (toen we de samaria gingen lopen ) Dat zal nou een kleine 2 maandjes zijn< die was echt punt gaaf daar zou ik moest ik een foto van hebben
|
||||
|
||||
Men hele audi coupe was compleet vol gepakt.
2/3 van de achterbank stond de vriesbox met bovenlader. 45 liter Daarnaast nog wat tassen proviant zoals het een dikke duitser betaamd ( bifi, dorito's, koekjes etc ) Kofferbak 2 grote sporttassen een flinke rugzak, nog een winkeltas, snap on koffer, en een winkeltas vol met schroevendraaiers steeksleutels, wd 40, rollen ducktape, reserve slangen, etc etc... Nog wat detailing spulletjes en gewoon nog heel veel meer.... koffer kon eigenlijk net niet dicht, en voor het eerst in 3 jaar dat ik die audi heb moest ik na 10 km de snelweg af om extra bumpstops te monteren omdat de wielen net de wielkast raakten terwijl ik in die 3 jaar en 3 keer vakantie nog nooit meegemaakt heb... Trouwens heb ik 1 uur voor vertrek de koppakking er tussenuit geblazen en wist bij god niet hoe ik dat moest oplossen maar tis gelukt |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
6 scooters? lijken een beetje groot voor fietsen..