|
|||
|
|||
ET waarde ??
Hallo
ik heb een setje velgen op het oog, nu het zijn 15" met band 185/45/50 ET 27 en 7J breed wat geeft dit onder m'n MK1 ?? iemand ervaring mee ? komt dit buiten m'n kas vooraan ?? mvg |
|
||||
|
||||
moet wel lukken... komt NET niet buiten de schermen uit voor schat ik...
|
||||
|
||||
Dat het er niet buiten komt weet ik wel zeker, alleen als je laag rijdt raak je denk ik met je banden de kasten.
|
|
|||
|
|||
zo ongeveer;
Last edited by popoule : 26-04-2010 at 14:37. |
|
|||
|
|||
Quote:
mjah tis profiel 45, ik zit met regelbare vering, em er net boven zetten hé zal toch redelijk laag kunnen ?? ben al content da de velg er vooraan niet buiten komt me like |
|
||||
|
||||
Ik had de zelfde maat onder de Jetta met 165/50/15, kon er goed onder.
|
||||
|
||||
Ik heb 185 45 15 op 7J onder mijn Jetta, voor ET25 achter ET20. Achter loopt het af en toe net aan op de plastic wielranden als de vering doorslaat (maar ik vertik het om 'm daarvoor hoger te zetten ) ET 27 past zeker zonder problemen!
|
|||
|
|||
Quote:
ah wééé cava dan moetk die velgjes es gaan halen diene mens had ze onder een golf 2 zitten en de velgen kwamen net niet buiten de kas, maarja golf 1 & 2 kunt ge niet vergelijken hé. leuke jetta trouwens |