|
||||
|
||||
'Slachtoffers' van aswolk Topic!
Hallo iedereen!
Zoals jullie allemaal wel zullen weten is sinds donderdagavond geen luchtverkeer mogelijk in grote delen van europa. Zijn er nog mensen die hun vakantie hebben moeten cancellen? Of zijn er andere gevolgen die jullie persoonlijk hebben gemerkt? Ikzelf zou vandaag om 10.40 naar Houston vliegen om een cruise van 2 weken te maken en daarbij in Barcelona uit te komen.
|
||||
|
||||
No shit Ampi... that sucks!
|
||||
|
||||
De crematie van Suger Lee hooper geeft meer overlast dan verwacht!
|
||||
|
||||
hhhaahahah!
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals de Amerikanen zeggen... waar ik eigenlijk had moeten zitten: IT SUCKS BIG TIME!!
|
||||
|
||||
Ik zou gisteren naar China gaan. Naja, het is maar werk. Nu maar even kijken wanneer ik dan wel ga.
|
|||
|
|||
Onder de rook, dan wel de as, van Schiphol merk ik nu pas echt hoeveel achtergrondlawaai Schiphol produceert als ze in bedrijf is.
Nu is het heerlijk rustig! Voor de mensen die als gevolg van de as niet het leuke kunnen doen wat ze hadden willen doen: dat is inderdaad cut.
|
||||
|
||||
Collega zou vrijdag op huwelijksreis gaan naar de Canarische Eilanden.....
Zit met een zeer zuur gezicht thuis......
|
|||
|
|||
Quote:
Getrouwd ook nog, dat moet wel dubbelop drama zijn Ken zelf ook een aantal mensen die de vakantie moesten cancellen, trieste zaak. Maarja, wat moet je anders? |
|
||||
|
||||
Mijn pa zit vast in helsinki sinds vrijdag. Moet er niet aan denken dit mee te maken vooral als je op vakantie moet of terug gaat
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hopelijk is de wolk in juni weg
|
|
||||
|
||||
Mijn pa zit sinds vrijdag vast op Berlijn, hij zou van Schiphol naar Suriname vliegen. Ging niet door, werd er een shuttlebus aangeboden naar Berlijn, omdat ze daar nog wel vlogen. Komen ze daar aan, helaas, vanaf Berlijn wordt ook niet meer gevlogen
|
||||
|
||||
net gehoord dat ze weer gaan vliegen op Shanghai, New York en Dubai.
|
||||
|
||||
topic verplaatst van het watercooled algemeen forum ???????? naar nieuws en actualiteiten.
|
||||
|
||||
Ik ga woensdag trouwen en zondag op huwelijksreis... Zit 'm wel te knijpen!
|
|
||||
|
||||
De eerste vliegtuigen vliegen in ieder geval weer .. zal allemaal redelijk spoedig terug naar normaal gaan denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
dat heeft vast niks met aswolken of vliegtuigen te maken..
|
||||
|
||||
Quote:
waarvoor zit je hem te knijpen.... het trouwen....of de huwelijksreis |
|
||||
|
||||
ik ben al paar dagen vrij van school, de docenten van onze school hadden vorige week een uitstapje naar istanbul, maar die zitten daar nu nog mooi tot vrijdag vast
mooi de tijd om te sleutelen