|
||||
|
||||
Project: straatrenner! (trackday auto)
bij deze het topic van de andere mk1 GTI
ik heb um dus als inruil verkregen en wou um eigenlijk na dat de passat klaar is weer verkopen. maar ja... hij blijft dus ik heb hem ingerolen als zijnde een 2.0 16v (ABF) maar.... na wat onderzoek kwamen we al gouw tot de conlusie, een KR. mag de pret niet drukken hoor, hij is voorzien van injectoren met fuelrails en vrijprogrameerbaar 'MegaSquirt' managemend. loopt als een trein! vanmorgen de eerste aankoop al weer gedaan voor de 1, een volle schroef kooi en ook meteen maar gemonteerd het kruis achterin moet nog even wachten tot we weer met de passat kunnen rijden. het idee was dus om er een bergrenner van te maken alleen dan voor op de straat! iets minder extreem dan de renner maar wel leuk om af en toe eens het circuit mee op te gaan. dus even nog een Gruppe H set bij bestellen en een set brede wielen nou ja de foto`s dan maar: groet frank
|
||||
|
||||
leuk ding, maar die wielen staan onder veel auto's... maar imho niet onder deze.
|
||||
|
||||
Goed bezig, een golf 1 16v als daily is echt geweldig rijden.
|
|
|||
|
|||
erg nette mk1 gti zo te zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vin het ook niet eg top hoor. maar het is momenteel het enige set in 15 inch wat ik nog had in 4x100, vandaar 13ers zijn meteen zo klein voor nu dagelijks mee te rijden
Last edited by knedel16vweber : 11-04-2010 at 19:34. |
|
||||
|
||||
mozes frank,ik vind die wielen er echt helemaal te lijp bij staan!
super zo
|
||||
|
||||
Quote:
wacht maar......
|
||||
|
||||
Ik vind deze wielen eigenlijk ook wel heel lekker smoelen
|
|||
|
|||
Dus toch zelf maar houden
Mooie wagen, suc6 ermee |
|
||||
|
||||
Mooie GTI frank zeer netjes. Wielen staan er wel mooi onder vind ik!
Succes met de verdere plannen. |
|
||||
|
||||
Hele leuke mk1!
Vind de velgen er heel dik bij staan
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Geen pan die wielen.........
Geef maar aan Lars....
|
||||
|
||||
Mooie Mk1, Suc6 with it !..
|
||||
|
||||
leuke aanwinst 16vtje is altijd leuk bij de velgen denk ik op de 1ne foto super en op de andere pff das geen pan :P..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
he frank wat dacht je van 14inch htn rensport
|
|
|||
|
|||
hele mooie golf 1, succes ermee !
|
||||
|
||||
pff, weer een 'project' ?? Waarom laat je 'm niet zo en stop je de moeite en het geld in de passat en de bergrenner?
Deze is naar mijn mening al heel mooi, als zou een ander setje wielen hem misschien net iets meer afmaken. Deze zijn niet heel bijzonder (maar zeker wel mooi!)
|
||||
|
||||
klopt, deze wielen zijn mooi onder de rocco!
ik ga ook opzoek naar wat anders hoor. maar zon randen setje en even in kleur zetten kost de wereld ook niet en ziet er gewoon erg stoer uit paar mooie brede hoepels er onder en klaar... deze mk1 is puur voor de fun en wil er dan ook graag wat trackday`s mee doen. verder weinig project als het achterpaneel wat ik nog moet vervangen. kuipjes er in kooi, maar die zit er dan al in, en thats it (denk ik ) we zien ut wel, zolang het maar leuk blijtf!
|
|||
|
|||
jij blijft ook maar bezig de ene weg vanwege de tijd en weer een ander project erbij. Nou succes maar weer gr andy
|
||||
|
||||
Quote:
i know.....