|
||||
|
||||
1 mei - Gumball 3000 ~ Amsterdam
Wie gaat erheen? Wij zijn de vorige keer ook gegaan, was erg de moeite waard! De kans om eens wat bekenden te zien in hun dikke bakken!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
yes ik zorg dat de rallye weer in elkaar staat is wel leuk om een stukje mee terijden tussen al dat dik spul
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Denk dat ik ook zeker even een kijkje ga nemen! Vorige keer was het erg leuk!
|
||||
|
||||
ik ga denk ook wel ff ja, zal alleen wel moeilijk worden na koningenacht : /
|
|||
|
|||
Iemand enig idee waar ze in A'dam heen gaan??
|
|
||||
|
||||
lees ik het nou goed dat je mee kan racen voor een schamele 48.000 dollar ??
|
||||
|
||||
Wij hebben de auto destijds geparkeerd in de parkeergarage en gelopen naar het leidseplein. Maja, volg de menigte, al met al staan er meer dan 1000 man op de weg/rotondes etc.
|
|
||||
|
||||
30 april QDAY amsterdam
1 mei Gumball 2 mei Dub in Arnhem Ik ga zeker een heel stuk mee knallen... dan is me audi inmiddels toch wel klaar Muhwuahahahahahahha Waar beginnen ze ? Last edited by The Clauw : 12-04-2010 at 10:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
complication moeilijk hoor engelse taal hahha, beeld is ook niet veel bijzonders
|
|||
|
|||
is dat in de nacht van 30april op 1mei? Of hoe moet ik dat zien? Wat zijn zo'n beetje de tijden dat het het kijken waard is en waar?
(het is wel duidelijk dat ik er nooit geweest ben he!) gr peter
|
||||
|
||||
Ze vertrekken 1 mei in de middag vanuit London richting Amsterdam, vorige keer was de eerste auto rond 12 uur snachts in Amsterdam. Tussen 2 en 3 waren de laatste autos toen weg. Dit alles was op en rond het Waterloo plein. Is volgens mij nog weinig bekend gemaakt waar en hoe laat het dit jaar is, maar ben er zeker weer bij!
|
|
||||
|
||||
Ook dit jaar weer op het Waterlooplein...
|
|||
|
|||
Is ergens te vinden over welke snelweg ze naar Amsterdam rijden??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk de ring
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahahahahahah |
|
||||
|
||||
GODVERDEGODVER !
Mijn coupe 5 cilinder is nog niet klaar verrek Nu zal ik met mijn 40 kw 55 pk audi 80 dieseltje uit 82 die niet harder kan dan 110 door die veel te brede 205 50 15 banden hiermee mee moetten tuffen... dat gaat niet lukken |
|
||||
|
||||
Hmm ze rijden door naar copenhagen... leuk dat betekend dat ze naar het noorden komen, is er een route / snelweg bekend die ze rijden naar copenhagen?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk de ring... |
|
|||
|
|||
Quote:
Wist niet dat je ook mee reed?! |