|
||||
|
||||
Oud type interieur in een nieuwe type
Heb even een vraagje weet denk ik het antwoord al maar wil wel toch zeker weten of het echt past in verband met de deurpanelen. Heb een Jetta interieur gezien van een oud type '86 wil deze passen in een '90 model? Weet niet of er verschil zit in de deurpanelen vanwege het spijltje.
Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
verschil zit em aan de spiegel bij het nieuwe type. Hier is in de zijpanelen een stuk uit en bij het oude type niet. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Zal dit opvallen als je dat gaat monteren? Of simpel te verhelpen?
|
||||
|
||||
niks wat een stanleymesje niet op kan lossen.
|
||||
|
||||
als je de oude in de nieuwe steekt kan je het wegwerken.
Als je een nieuw interieur in een oud type steekt heb je een opening.
|
||||
|
||||
je krijgt dan een 10 cm lange spleet in de deurpanelen ter hoogte van de buitenspiegel
|
|||
|
|||
Oude type in een nieuwe type is een kwestie van netjes een gat maken voor de spiegelverstelling en monteren maar voor de rest hoeft niets aangepast te worden.
|
|
||||
|
||||
dat scheelt allemaal weer gelukkig. Alle gaatjes die ik nodig heb zijn al voor geboord. Gaat om een Poulman interieur, iemand bekend daar mee?
|
|||
|
|||
iemand nog een tip hoe je de spleet bij de spiegel het mooiste weg kunt werken bij nieuw intr. in oude typ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een Pullman interieur. Nog nooit in het echt gezien, maar is een begrip. Erg luxe interieur dus (velours naar ik aanneem).
|
||||
|
||||
Is die spleet niet weg te werken door het plastic profiel aan de bovenzijde over te zetten?
|
||||
|
||||
nee, je houd een heel smal randje over... tzijn details.. ik maakte me er persoonlijk niet echt druk om.
|
||||
|
||||
Quote:
Het plastic spiegelkapje valt hier normaal overheen. Als je oud model deurtjes met de spijltjes hebt, heb je geen spiegelkapje aan de binnenkant, en hou je die spleet dus.
|
||||
|
||||
Handig topic
Heb vanmiddag een velours antraciet oud model interieur gekocht. Beetje vies en met helaas 1 brandgaatje op de bestuurdersstoel. Verder helemaal strak. Ben er blij mee
|
||||
|
||||
Graag gedaan zo kan je nog andere mensen er mee blij maken
Waar blijven de foto's
|
|||
|
|||
Quote:
en de zwarte bovenzijde van je deur plaat over zetten iemand al eens geprobeerd?? of is dit niet te doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog nooit geprobeerd, maar volgens mij is dat gelijmd en geniet (of die sierlijst is er op geniet), dus zou eigenlijk best moeten kunnen... Zou moeten...
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, vooruit dan De foto's van Marktplaats dan wel, want zoals het nu in de schuur ligt heeft het weinig nut om een foto te maken. Interieur inclusief zijpanelen voor en achter en exclusief armsteun. Achterbank is deelbaar (had ik hiervoor ook, had niet gehoeven). Kleur is op de foto véél lichter dan "in het echt". Voor: Achter:
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wat ik bedoelde, hij was los te bestellen dus je zou denken van wel.
|
||||
|
||||
Nou Mikkem, ziet dr wel netjes uit hoor ben benieuwd hoe het gaat staan in de auto