|
|||
|
|||
VW Jetta MK5 - Cabriokneut
Na mij vorige projectjes:
VW Golf III Cabrio Audi A4 Cabrio Heb ik mij nu een VW Jetta 1.9 TDI van bouwjaar 2007 aangeschaft. Voornaamste opties: - coming home - leaving home - licht en regensensor - zelfdimmende binnenspiegel - cruisecontrol - RCD 300 Wat is er al gebeurd?: - afneembare trekhaak laten monteren, zodat ik mijn fietske overal kan meenemen - schroefkitje Weitec - GTI-stuurke Plannen: - Velgen: Le Mans Replica velgen, of A6 BBS - Amerikaanse grill Fotokes: |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Plannen klinken ook vet!
|
|
||||
|
||||
mooie auto(s)
|
|||
|
|||
Je ziet ze niet veel die nieuwere Jetta's dus maak er wat moois van
|
|||
|
|||
sorry, maar van ene A4 cabbie naar ene jetta ?
dat gaat er mij ff te boven..
|
||||
|
||||
Welkom!
Plannen klinken goed. Die mk3 Cabbie was trouwens heel gaaf!
|
|||
|
|||
Thnx voor de reactie. Ik hoop snel nieuwe fotokes te posten, maar dan met mooie 19 duim velgen ;-)
@ Xander: laten we zo stellen dat ik nog een belangrijke aankoop heb gedaan in mijn leven, waardoor het budget voor benzine (jaja, de Audi was een 2.4 V6 benzine) serieus geslonken was. Daarom de 8 jaar oude A4 ingeruild voor een veel jongere/zuinigere wagen. |
|
||||
|
||||
Nice...!!
MKIII cabbie ziet er ook netjes uit.
|
|||
|
|||
Quote:
ahzo.. jah dan wel begrijpelijk
|
|||
|
|||
ook eens effe velgen van een vriendin gepast... ik vind het wel iets hebben, maar deze komen er niet op.
|
|
||||
|
||||
Hele mooie auto !
Persoonlijk vindt ik de velgen van de laatste foto's wel super onder een jetta, wat is er voor verschil met een amerikaanse gril ? (groeten sander die als daily ook op zoek was naar een jetta, maar tussendoor een oranje moddermonster heeft gekocht ) |
|
|||
|
|||
Thnx. Kvind deze velgen er ook heel chique onder staan. Maar er gaan er toch andere onder komen
Bij die grill is de zwarte nummerplaathouder niet meer aanwezig, zoals op de foto: |
|
|||
|
|||
mooie wagen, er staat hier op het forum een set echte le mans te koop is dat niks?
|
||||
|
||||
Erg mooi met die wielen! Maarja, het is jou auto! Ben benieuwd wat je eronder plakt!
|
|
||||
|
||||
Heb je al een adres gevonden voor die grille? Kan een vriendin van me in de VS wel eens vragen, die heeft eenzelfde Jetta. Misschien dat die een goed adres voor die grille weet.
|
|||
|
|||
Staat heel vet die RS6 wielen! Maar kan me voorstellen dat je er iets exclusievers onder wilt
|
|||
|
|||
Exclusiever is niet meteen de bedoeling. Heb wel iets anders in gedachten, en khoop dat ze er natuurlijk net zo goed gaan onder staan.
@ Breadfan83: bedankt voor het aanbod, maar heb de grill vandaag net besteld... zou tegen het einde van volgende week moeten binnen zijn. |
|
||||
|
||||
hele nette jetta, plannen klinke goed
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Succes! Staat altijd net iets netter, zo'n US front.
|
|||
|
|||
Hier pictune van hoe het er zou kunnen uitzien:
|