|
||||
|
||||
15"7j 4x100 met 165-50 15" 160 euro !!!!
160euro!!!
BANDEN zijn nieuwww !!!! heb er maar iets van een 800 km mee gedaan Velgen,zijn 7j et waarde is 38 denk ik zijn zwart met een beige randje maar zouden voor goed te zijn moeten herdaan worden wegens zout (geen ernstige schade !!!) velgen zijn 100 procent recht !!! af te halen in Belgie : glabeek vlaamsbrabant (velgen toen ze nog beige waren) Last edited by Clean_golf_3 : 02-04-2010 at 14:18. |
|
||||
|
||||
uppp
|
|
||||
|
||||
'T is dat 't zo ver rijden is...
|
|||
|
|||
ophalen word een probleem dus ik zie van de koop af.....
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 03-04-2010 at 19:04. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoi Jeroen,
Het is een mooie set voor dat geld. Voor de Jetta zoek ik toch iets anders. Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
thnx man vond ze nog wel lekker racy staan |
|
||||
|
||||
upsakee
145 euro voor de gene die ze nog voor vrijdag komt halen |
|
||||
|
||||
mooi setje! voor mij is het een uurtje rijden, dus ik laat je iets weten voor vrijdag!
|
|
|||
|
|||
sweet ride bra... i wish we got that size tyre here in South Africa :-(
|
||||
|
||||
Quote:
thnx man to bad i sold the vento mensen ik krijg hier veel pm's ivm met de banden er liggen dus nangkang ns2 ultra sport op krijg ook veel vragen ivm de tyrestretch voor de gene die hier vragen over hebben of het wel doen baar is en veilig gelieve eerst hier te kijken dan zul je zien dat het maar licht getrokke is http://www.tyrestretch.com/index.php |
|
|||
|
|||
is verzenden een optie??
|
|
||||
|
||||
Quote:
helaas enkel ophalen ik zou ni weten hoe ik het moet verzenden upper de uppp |