|
|||
|
|||
Polo Coupe 1.3...
zo, na een 'tijd' in de Polo hebben gestuurd, wil ik wel graag weer wat anders proberen ( wel volkswagen waarschijnlijk)..
dus bij deze te koop aangeboden! Mijn Polo Fox Coupe uit 1992.. motor: 1.3 40KW. kleur, grijs metallic.. Km stand. 163000.. word nog wel mee gereden, maar niet schrikbarend veel. Bijzonderheden: Mistlampen in voorbumper, trekhaak, ik kleur gespoten bumpers+ spoiler. Velaging set 60/40 ( 1 maand oud ). Lichtmetalen Velgen, 14inch, met winterbanden.. 2 Infinity speakers in hoedenplank. tegen meerprijs radio met bluetooth, mp3, usb.. verder heeft deze auto wat plekjes her en der, maar het is geen nieuwe he op de foto nog zonder mistlampen. Vraagprijs, omdat het moet.. €1100, prijsverlaging!! Last edited by JannekePolo : 10-05-2010 at 20:56. |
|
|||
|
|||
Up!!!
|
|
|||
|
|||
upjee..
helemaal geen belangstelling vooor? Prijs valt over te praten!!! |
|
|||
|
|||
Waar staat hij?
Heb een golf 3 te koop mssn heb je interesse om je polo in te ruilen.
|
|||
|
|||
Quote:
In Assen.. Drenthe.. wat voor golf 3? enne, ben eigenlijks op zoek naar een oldtimer, maar we zullen zien |
|
|||
|
|||
UP!! prijsverlaging, 1100€,.. of een goed bod!!
|
|
|||
|
|||
Uppjeee
|
|
|||
|
|||
Up, en bieden mag!! komop jongens, hij moet weg!!
Last edited by JannekePolo : 02-06-2010 at 16:51. |
|
|||
|
|||
Upjeee
|
|
|||
|
|||
upjee,,
Last edited by JannekePolo : 02-06-2010 at 16:51. |
|
|||
|
|||
SCHOP!! 1000eu, wie maakt me los!
|
|
|||
|
|||
hoi janneke ik heb wel interesse in de polo ,maar ik had de vraag tot wanneer de apk is ?
alvast bedankt voor je reactie gr domenic sanders |
|
|||
|
|||
Quote:
APK tot volgend jaar eind januari.. MVG.. |
|
|||
|
|||
Mag dicht, is verkocht...