|
|||
|
|||
saeren
hallo,
ik zit al een tijdje te snuffelen op dit forum! supper forum! nu mijn zomerwieltjes klaar zijn heb ik een foto gemaakt om mijn VW te laten zien aan jullie! jaja ze zijn wat lichter gemaakt normaal blinkt hij niet zo zal dit weekend ff foto;s maken van alle kanten het is een 1.6 diesel! die ik dagelijks gebruik voor mijn werk! ideale wagen! heb deze vorig jaar gekocht van mijn overbuurman! 1e eigenaar! 77 jaar was die man en altijd netjes in de schuurgestaan! toen heb ik het volgende eropgezet! g60 bumpers! gti sideskirts! SPAX verlagingsset! vol leder bekleding! front met kruiskoplampen! gele lichten BBS RS ander motorkapje maar zit nog in twijfel of ik die erop hou! |
|
||||
|
||||
net ding, maar HEEL snel die motorkap er weer af.
|
||||
|
||||
vind de kap ook een minpuntje,voor de rest lijkt het zo een superdik ding
|
|||
|
|||
ik zal nog wel eens betere foto's maken!
mijn oude kap had steenslag aan de voorkant dus die wil ik opnieuw spuiten! dus ik een oude kap gehaald! verf eraf gehaald! 3 weken in de tuin met zoutzuur! en dan krijg je dit effect! moet er ook nog aan wennen maar zoland de oude nog niet gespoten is blijft hij zo! |
|
|||
|
|||
bij deze de foto's
|
|
|||
|
|||
Doet die man van 77 het niet heel veel pijn dat die motorkap er op zit nu? :P
Knappe wagen, alleen de motorkap vind ik geen succes. |
|
|||
|
|||
Dikke mk2 man vooral als daily
Vind alleen die moterkap ook niks Verder mooie wagen |
|
|||
|
|||
ja als men voor kapje opnieuw gespoten is gaat die weer netjes terug!
vind het alleen niks om met een witte kap te rijden maar bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
nette wagen, maar net als mijn voorgangers al zeiden, de kap past niet bij de auto....
verders is ie gewoon |
|
||||
|
||||
Mooie auto! Maar hij wordt idd nog mooier als die kap eraf zou zijn......
Wel superzuinig en betrouwbaar zo'n dieseltje!
|
||||
|
||||
Tja ik vind de motorkap dan weer dik staan
|
||||
|
||||
nette mk2, maar die kap slaat als een lul op een slagroomtaart
|
|
||||
|
||||
die passat die erbij staat op de 2e foto staat vink ook nice basje!
blijft een dikke ride! |
|
||||
|
||||
vette bak hoor en over de motorkap hoef ik gelukkig niks meer te zeggen
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,mooie mk2
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen maar die kap inderdaad ff vervangen dan is hij super !
|
||||
|
||||
hele dikke golf, alleen zoals de rest al zei: de kap past er niet op
greetz
|
|||
|
|||
motorkap is vandaag naar de spuiter gebracht!
zal ASAP nieuwe foto;s erop zetten! |
|
||||
|
||||
Quote:
goeietie!!!!
|
||||
|
||||
Graag meer foto's van de passat die erbij staat...
wil graag weten hoe mijn EX er nu uitziet... Over de MK2... Erg dikke ride ik herinner me het verhaal toen hij nog standaard WAS! ... goed bezig