|
||||
|
||||
Te koop mijn zwarte mk2 1.6
Dag VW-lui Te koop aangeboden: Mijn Golf , type 2 1.6 CL.
Ik heb de auto nu zo'n 3 jaar in bezit gehad en hij heeft me nog nooit laten staan. Ik doe hem niet graag weg, maar ik wil nu graag wat anders kopen omdat ik naar een mk2 GTI aan het zoeken ben. Het gaat om een mooie 1.6 uit 1990. Voor zijn leeftijd staat hij er netjes bij en ik heb nooit op onderhoud bezuinigd. Rondom alleen de gebruikelijke gebruikerssporen. Maar niets ernstigs. Alleen een klein beetje roest onder de deurgrepen. Bij de bekende plekken : achterruitenwisser,sleepoog, uitlaat enz. geen rottigheid Auto wordt in overleg verkocht op de BBS-velgen met:Voor goede banden, achter iets minder(wel APK-goed) Ik heb er een hele stapel met rekeningen bij van onderdelen die ik heb laten vervangen. De auto wordt nagenoeg dagelijks gebruikt, meestal snelwegkilometers. -Motor loopt mooi. -Auto is bescheiden 4cm verlaagd d.m.v. schokbrekers+veren -G60-bumpers in kleur, -GTI-achterlichten,-originele VW achterSpoiler -witte (origineelVW)knipperlichten. -Grille met rode bies en verstralers -Net interieur KM stand staat op 213.000 maar vorig jaar is de teller overleden. Ik rij zo'n 10.000KM p.jaar , dus stand zal ong. 223.000 zijn. Snelheid en toeren werken nog prima, alleen de dagteller en de KM-stand werken helaas niet meer. Aan de staat van de auto is wel te zien dat dit een reële km-stand is. Motor loopt ook nog keurig. Schijnt vaker te gebeuren, dat dit er mee op houd ? Ik heb het volgende in de afgelopen 3 jaar in elk geval vervangen: -Olie + Oliefilter (2 x) NIEUW -Koelvloeistof NIEUW -Wiellager rechts achter NIEUW -Motorsteun (ik geloof bakzijde) NIEUW -V-snaar NIEUW -Distributieriem + Spanrol NIEUW zo'n 15.000 KM terug -Alle keringen aan de aandrijvingszijde van het blok NIEUW -Remvoeringen achter vervangen NIEUW -Andere Accu en sproeierreservoir(i.v.m. sluiting versterkerkabel) -Andere motorkap -Lederen Pookhoes -Schokbrekers+veren ( 1 bij elkaar horende set ) NIEUW. -Auto is daarna uitgelijnd -Wisserbladen -Veerschotel rechts-achter NIEUW -Thermostaat in waterpomp NIEUW -Waterpomp NIEUW -Aandrijfas-hoes rechts NIEUW -Rotor + verdelerkap NIEUW -Bougiekabels NIEUW -4 Bougies NIEUW En ik ben vast nog wel iets vergeten. Van de meeste onderdelen zijn rekeningen aanwezig. Het gaat hier om een betrouwbaar exemplaartje Zoals je o.a. kunt zien aan wat er in de afgelopen tijd aan gedaan is. Minpuntje : Achterruitenwisser motortje doet het helaas niet meer. Audiosysteem wordt in principe niet verkocht,echter alleen voor de juiste prijs. Het gaat hier om een - Alpine MP3-Headunit -JBL speakers op de originele speaker plaatsen ,voor + achter -Infinity 300W RMS (1200Wmax) subwoofer -Ininity 300W RMS Versterker 2 kanaals -Sinus Live Composet met HighPass Filter kastjes Dus geen uitgezaagde deurpanelen of hoedenplanken. binnenkant ziet er uit zoals het hoort. Prijs : € 1000,- Voor foto's a.u.b. volgende linkje volgen. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=brn4tsuxi2uk m.v.g. Tom Reijnders
|
|||
|
|||
link doet het niet?
|