|
||||
|
||||
EX Witte passat R36 TDI airride van Marten weer te koop
Last edited by henkwassenaar : 21-03-2010 at 20:27. |
|
||||
|
||||
geen leuke besteding van jouw verzekeringsgeld?
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat Henk een persoon is die met "andermans" auto gaat rijden.
Hij bouwt liever zelf 1 volgens mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Das jammer want dan kan ie vanaf vandaag alleen nog maar nieuwe auto's kopen |
|
|||
|
|||
Quote:
of zelf bouwen kost alleen een paar knaken
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Wannabe R36
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n loze opmerking weer hè...
|
||||
|
||||
beetje vreemd dat ie hem nu al weer aanbied op marktplaats.
heb er nog steeds spijt van dat ik hem verkocht heb. en al helemaal als ik hen weer te koop zie staan. ik toch zo met zulke auto´s zal altijd mijn oude auto blijven, wie hem ook koopt.. wie informatie over deze auto wil hebben belt maar. onder andere de kmstand is niet van de auto maar van de motor. auto heeft veel meer gedraaid.
|
||||
|
||||
die trefwoordenlijst er ook weer bij ...........
Quote:
|
||||
|
||||
Altijd makkelijk .. termen als 'delsol', crx' en 'civic' als je een gepimpte wagen wilt verkopen
|
||||
|
||||
Die sticker: www.pivari.nl
Is de huidige eigenaar I presume? Die paarse A3 die op zijn site staat, staat bij mij in de straat en is intussen een compleet uitgeleefd hok. Goeie reclame voor de beste man... Wel een hele mooie Passat trouwens!
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zou willen dat ie zo'n dikke Passat had....
|
||||
|
||||
Quote:
Was niet je eigen paarse mobiel?
|
||||
|
||||
Quote:
NOG uitgeleefder (Maar de mijne rookt harder)
|
||||
|
||||
Is en blijft een schitterende passat dit......
|
||||
|
||||
ja soms zie je weleens dat mensen badges op hun auto plakken wat er niet echt op hoort maar deze passat is de r36 titel meer dan waard!
Wat een dik ding is dat zeg !!!! Ik zou me er niet voor schamen als ik zo,n passat had ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. Stel dat ik dit budget zou hebben om een auto aan te schaffen, en ik veel rij (dus een R36 niet te betalen is qua gebruik), dan is deze dikke diesel toch de gulden middenweg!? Zowiezo ben ik meer een diesel liefhebber
|
|||
|
|||
Ondanks alle R goodies horen de batches er gewoon niet op,
een GTI logo hoort ook immers ook niet op een 1.3 met GTI stuur etc. Buiten dat is het wel een onwijs dikke auto en denk wel één van de dikste Passat's die ik ken...! En zo erg is een 2.0 TDI toch niet?! Erg jammer dat ie weg moest, maar daar zal een goed reden voor geweest zijn...
|
||||
|
||||
Inderdaad een mooie passat, nog naast gestaan op Terlet 2008.
Groepen mensen die ernaar stonden te kijken Erg jammer dat je zo een auto dan weer op MP tegenkomt met al die non-sense erbij.
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens, maar R20 had er wel op gemogen van mij Onwijs dik ding!