|
||||
|
||||
Probleem met schakelen (kabelbak)
Gaat om een corrado 2l 16v, 9A met kabelschakeling.
Het geval wil dat hij uit versnelling schiet in 1-3-5 e versnelling. vrij irritant... Ligt dit aan de afstelling van de kabels (te slap?!) of zit dit echt in de bak zelf? Ben niet zo bekend met kabelbakken vandaar deze vraag...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat dit aan de afstelling van de kabels ligt... Metname dat het de 3 voorste gangen zijn waar die uit schiet.
|
||||
|
||||
Was dus ook mijn gedachte, alleen waar en vooral hoe stel je die krengen af?
bvd
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Kijk ook ff je motorsteunen na.Mss kanteld het blok te veel dat ie ze uit de versnellingen trekt
|
|
||||
|
||||
Hij schiet er juist uit bij een stoplicht etc., ook met heel rustig optrekken dus dat is niet van toepassing denk ik.