|
|||
|
|||
JettaMK2
heey
Mijn nickname op het forum is wel jettamk2 maar rij momenteel in een GOlf 3 TDI 110PK. Mijn naam is wesley en kom uit het mooie zuid-limburg Even wat over de auto vertellen. Golf 3 tdi 110pk : Wintervelgen : 17inch A8 7j rondom Zomervelgen : Mercedes S-klasse 16inch 7,5J rondom 165/35-R16 voor - 185-35-R16 achter Grill : Bonrath in de kleur van de auto Vering : Weitec schroefset Interieur : Zwart leer orgineel VW Motor : Tdi blokje met rode i goed voor 110pk Last edited by JettaMK2 : 11-03-2010 at 12:57. |
|
||||
|
||||
Welkom Wesley
altijd leuk om weer een limbo erbij te hebben op het forum |
|
|||
|
|||
Heey. Thanks
Hoe meer hoe beter he:P Alleen vind ik dat er eens wat meer mooiere vw's moeten bijkomen hier in de buurt. Best veel afgezeikte golf 2tjes etc |
|
||||
|
||||
ja klopt, maar kom maar eens kijken op een vagmeeting dan staat er veel moois tussen of op een meet and greet heb je zin om mee te gaan naar de charity day op 4 april? gaan we ook met een paar leuke vw's
ben benieuwd naar je foto's |
|
||||
|
||||
Nog meer Limbo's. De Friezen zijn dalijk nog in de minderheid!
Welkom hier. Ben benieuwd naar de foto's van de auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien dat ik m'n afgezeikte mk2-tje d'r ook wel mee naartoe sleep.
|
|||
|
|||
hehe
ik ben al op vag meetings geweest met een goede vriend van me. staan egt dikke bakken tussen. ik ga 4april ook naar die meeting met een groep van hier in stein/elsloo etc. zitten wat corrado's of golf 2tjes bij. alleen op de meeting heb ik de lelijke a8 velgen erop |
|
||||
|
||||
Laat hier dan even voor die tijd weten wie er komt / hoeveel auto's er komen, dan zal ik met Thijs proberen wat te regelen voor een VW-hoekje.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66494
|
|||
|
|||
Komt goed.
Uhmm ff denken volgens mij 3x corrado 2x golf 2 1x golf 3 1x golf 4 maar hou het voor de zekerheid maar op een auto of 10 en hoelaat etc we daarzijn laat ik je optijd weten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig chris stuur me tegen die tijd nog even een pb met de definitieve aanmelding, dan kan ik regelen dat we een vw hoekje krijgen en samen oprijden |
|
|||
|
|||
Komt zeker goed.
Vains op dit forum rijd ook met mij mee hoorde ik van die vriend van me. Moet je anders ff met hem praten die zal wel wat meer ervan weten haha |
|
||||
|
||||
haha prima dan zal daimy ook vast meerijden
|
|
|||
|
|||
Dat is die vriend van mij haha
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
|||
|
|||
Thanks
|
|
||||
|
||||
hey wesley
welkom eindelijk idd wat meer limburgers!
|
|||
|
|||
Heey jong
Thanks:P Vandaag orginele bumper met vr6 lip gemonteerd. Morgen die plastic sideskirts eraf |
|
||||
|
||||
Hahah kijk eens aan!
Dan word het wat..de helft van ene is er al dus:P Morgen komt als goed is me veerpootbrugje binnen
|
|||
|
|||
hehe dat word eens tijd
nu nog een schroefset en je bent klaar:P |
|
||||
|
||||
Hey Wes,
Werd eens tijd dat je ook een forum member werd Alsnog welkom! Bumper ziet er al een stuk beter uit, nu nog ff de sideskirts ervanaf Groeten!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |