|
||||
|
||||
PartySamba
Nu een half jaarke in bezit en we gaan der een knaller van maken, allez da vind ik eeee 8)
65-er Samba met schuifdeur Zo kreeg ik hem aan. Was gerestaureerd. Geen 10 maar een 9. Lange karmann bak eronder Let niet op de velgen..... op de karmann bak hangen nog trommels 4*100... Airride systeem voor en achter wordt verzorgd door Rob van V-Dub Iets wat blinkt is niet mijn persoonlijke style dus afgelopen zaterdag hebben we er maar een draai aan gegeven ! Resultaat is echt supervet. Ook men kleine prinses was er natuurlijk bij om te helpen 8) Zover staat de partysamba nu >
|
||||
|
||||
Als ik eerlijk moet zijn: zonde...
|
||||
|
||||
Mijn idee ja...als het een 6 was ipv een 9 kan ik het me voorstellen...maar dit is best zonde..(en dan niet te spreken over de zonneklep.. )
Maar ieder zn eigen mening en smaak...succes met je plannen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Echt een doodzonde, mijn mening
Een gare bus als rat ok, maar een gerestaureerde als rat omtoveren? Evengoed een dikke bus
|
||||
|
||||
Hoogte achteraan op laagste stand (zonder motor)
Uiteraard hebben we afgelopen zaterdag der weer een feestje van gemaakt. Elke update moet gevierd worden 8)
|
||||
|
||||
heel apart....
de meeste mensen doen het in omgekeerde volgorde... eerst schuren en dán strak in de lak.. |
|
||||
|
||||
zit hier bijna met tranen in de ogen naar te kijken....
Sorry maar dit kan ik niet echt waarderen maar goed als t jouw gelukkig maakt |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het een geintje is en je de foto's in omgekeerde volgorde geplaatst hebt...
|
|
||||
|
||||
Quote:
mocht dit niet het geval zijn->
|
||||
|
||||
waarom heb je in godsnaam geen rat/look gekocht ?
1e stukken goedkoper 2e maken naar eigen smaak 3e net zoveel werk ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zie je echt wel verkeerd bij een samba dude. Veel betaalbare Samba's die gezond zijn ga je niet tegenkomen en een totale resto zag ik absoluut niet zitten Dit is gewoon volledig mijn ding en buiten de lak zijn er geen onomkeerbare dingen gebeurt
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij zegt geen 10 maar een 9 denk ik aan concours staat : dus erg aan de prijs en super gezond... maar nu zeg je dat ie niet zo gezond was ? Heb zelf ook een spijl Dude |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry maar ik kan het even niet volgen dude..... Er heeft niemand gezegd dat ik dit heb gedaan omdat hij niet gezond is...... Deze bus is geweldig gezond en was/is aan de buitenkant goed gerestaureerd. Geen 10, maar een 9 Ik zeg alleen dat een betaalbare gezonde rat niet te vinden is. of ze zijn snotrot en moeten totaal opgeknapt worden of ze zijn in goede staat. Ik had geen zin om 2 jaar te lassen en restaureren dus heb ik er 1 gezocht die gerestaureerd was maar met afbouwwerkzaamheden. Ik heb gewoon gedaan wat mijn smaak is.
|
||||
|
||||
echt sonde dit was zo'n mooie bus
|
||||
|
||||
Quote:
Je eigen smaak moet je zowiezo doen ! Ok, dus je het een bus gekocht waar nog het 1 en ander aan gedaan moest worden, dat maakt het wat duidelijker |
|
||||
|
||||
bij de eerste foto`s dacht ik, wow, mooie bus (en karmann).
air en bling wielen verry cool maar ja toen....
|
||||
|
||||
gelukkig is wansmaak ook smaak
Michael
|
||||
|
||||
Ik snap je punt wel, maar ik begrijp er geen reet van.
Mijn vw-liefde staat het niet toe! Maar iig ben je blij met je bus! |
|
||||
|
||||
Heel erg jammer van de bus............hopelijk ben je er zelf wel blij mee.....
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is dus een rat. Wat jij hebt gedaan is eeuwig zonde Kan hier dus ook niet echt vrolijk van worden. Maar ach, het is jouw en jouw geld dus doe wat je niet laten kan. |