|
|||
|
|||
Golf gti 8v '89 org. ned. Verkocht!
Hallo,
Bij deze bied ik mijn woon werk auto aan. Het gaat om een orginele nederlandse golf gti 8v van 1989. Type: Golf gti 8v A.p.k: 8-2010 Kleur: Antraciet Km.stand: 221000 De auto is voorzien van: -Classic line velgen 15"inch met goede banden -Schroefset van supersport -Sportstuur -Edition 8v interieur -Edition achterlichten -K&N 57i kit -Radio/cd -Set stalen velgen met winterbanden Fabrieks opties -Schuifdak -Stuurbekrachtiging Auto is 21 jaar oud dus heeft zijn sporen, en wat roest op de bekende plaatsen. Maar daar is de prijs ook naar. Vraagprijs: 1250,- euro Bij interesse: 06- Met vriendelijke groet André... Last edited by andres : 01-06-2020 at 08:37. |
|
|||
|
|||
Beste Andres,
Waar zitten de roestplekken op de auto waar je het over had en heb je hier eventueel foto's van? Waar is de auto te bezichtigen? Mvg, Raoul |
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, De roest zit achter bij greep achterklep en sleepoog, voor bij ruitenwissergat en keienvanger en wat steenslag roest voor aan motorkap. Heb hier zo geen foto's van op de pc. Auto staat in de Achterhoek, Aalten... Bel anders even bij interesse, dan kan ik eventueel wel wat foto's sturen. Last edited by andres : 08-03-2010 at 19:03. |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Is inruil welkom? Zo ja, wat zou je willen?
Valt het olieverbruik nog een beetje mee, of is daar wel wat aandacht bij nodig?
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, Helaas geen inruil mogelijk. Motor verbruikt en lekt geen olie. M.vr.gr. André... |
|
||||
|
||||
zijn de velgen ook los te koop ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Auto is eventueel wel zonder de classicline velgen te koop. Maar dan moet de auto eerst verkocht zijn voor ze los in de verkoop gaan. Groeten andré... |
|
|||
|
|||
Auto is verkocht en opgehaald!
|