![]() |
|
|||
|
|||
![]() Setje van 4 stuks 7x16 et65,met naafdoppies.
steek 5x130,adapters zitten er niet bij !!! Vaste prijs: 650 euro. Foto's kunnen gemeeld worden. (zelfde set zit op de Golf Cabrio van MIVW .... is mij verteld) |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks Ronald !!!
xxxjes |
|
||||
|
||||
![]() weer die snol
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die zit er niet bij, toch Druipz@k?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee,gelukkig (of moet ik voor sommigen zeggen;helaas??) niet ... |
|
||||
|
||||
![]() Supervelgen...!
maar hoef ze alleen met die slet.. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Hoop geld! Voor zo'n slet dan he! Velgen zijn subliem he, maar volgens mij een ramp om te polijsten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen ideeee ..... dat zou je aan Sokp@ck moeten vragen ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zijn deze ook gepolierd ??? SLet of nie maar daar gaan k zwaar over !!! hehe
Greetz Herr Stiffler |
|
||||
|
||||
![]() Zijn niet gepolijst.
|
|
||||
|
||||
![]() Beter te polijsten dan die teledails van jou Bonald.... denk ik
![]() En die slet.... abah !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat klopt,maar met deze velgen is dat een eitje .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De velgen van Rob (cabrio) zijn ge kochelpoliert in duitsland zodoende komen ze ook op de plekjes waar je zelf niet bij komt.
Is overigens wel errrrrrrrrg duur!!! |
|
|||
|
|||
![]() Hey mijn 2 velgies maken onderdeel uit van, toch?? Toch nog gelukt om die 4e er bij te scoren?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is weer een ander setje,polopowerrrrrr ..... ![]() (ben nog steeds op zoek naar één 8x16,et52 ... dan is die set ook kompleet !!) |