|
||||
|
||||
Welk velg moet ik nemen?
k ga binnenkort op mijn Golf 2 een schroefset en rondom nieuwe rubbers monteren en dan ook gelijk ook een paar velgen erbij. Er is alleen 1 probleem ik kan geen velgen keuze maken. En er komt bij wat gaat passen, ik zelf zit tussen 2 maten te twijfelen namelijk 8 x 15 of 9 x 16. Ik weet van beide niet hoe dit gaat passen en welke ET ik moet nemen. Dat de randen van de achterkant bij beide maten zal moeten worden omgelegd dat weet ik , alleen wat ik aan de voorkant moet doen weet ik niet. Ik wil niet dat banden de body gaat raken en ik wil niet dat de auto gespoten moet worden, het moet mogelijk blijven dat ik meerdere personen in de auto kan rijden. En beetje comfort moet er ook nog overblijven.En teveel getrokken banden op een velg ben ik geen liefhebber van een klein beetje mag wel. Verschillende breedtes mag ook
Ik weet ik ben een muggenzifter maar ik kan mijn geld maar 1 keer geven. Dit is de Golf De velgen Schmidt modernline Brock B2 Borbet T |
|
||||
|
||||
Schmidt modernline
|
||||
|
||||
9X16 moderline's onder een golf2... NIKS omgerolt.
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
||||
|
||||
country rules!
en niets aanlopen...
|
||||
|
||||
Dat gaat net zie ik