|
||||
|
||||
Golf 4 €2200.- 5 deurs
Dubbel omdat ik de titel van mijn vorige post niet kan aanpassen en die is toch wel belangrijk
Goede en betrouwbare nette Golf 4 SDI. Linkje Mijn Album KM-stand 265000 Altijd netjes olie en filters vervangen om de 15.000 km. Afgelopen jaar vervangen: Nieuwe accu 85 amp is een duur ding Nieuwe homokineet wielzijde en ashoes 2 nieuwe voorbanden Nieuwe olie Castrol magnetic Nieuwe olie en diesel filter Nieuwe interieur filter Nieuwe lucht filter etc.. Geen afgeragde auto, maar gewoon een goede betrouwbare auto waarmee je goedkoop van A naar B komt zonder poespas. Op dit moment staat de auto op originele stalen wielen met goede banden. De 17" wielen op de foto's zitten in de prijs inbegrepen. In verband met aankoop van een benzine auto gaat deze de deur uit. Het is echt een nette auto voor zijn leeftijd en zijn km-stand er staan er genoeg op marktplaats met een hogere km stand dus je hoeft niet bang te zijn dat hij er mee stopt. APK tot 27-02-2010 Bij interesse graag even telefonisch contact 06-53447128 sta uiteraard ook open voor een goed BOD! |
|
||||
|
||||
Heb je er 2 te koop?
|
||||
|
||||
Titel andere topic aangepast, deze kan op slot