|
|||
|
|||
Veel onderdelen mk1, bbs, shortshifter etc etc totale leegverkoop.
Verkort stuurhuis, hierdoor stuur je sneller een bocht om. Voor de golf mk1,
75,00 http://www.volksforum.com/albums/fi...rsenkids278.jpg Set van 2 sabelt gordels 3inch dus de brede versie. Zien er uit als nieuw . Enige wat ontbreekt zijn de bevestigingsogen voor aan de auto , maar die kan je zo nieuw los kopen bij qsp en kosten een paar euro. Voor 2 gordels 150,00 http://www.volksforum.com/albums/fi...03inch20fia.jpg Let op: Bij intresse voor 1 of meerdere onderdelen graag even bellen naar: 06-54954897 of een mailtje sturen naar : r.emmerik@quicknet.nl Inruil is mogelijk van een knappe mobiele telefoon ( onbeschadigd en simlock vrij) Het liefst iets van een iphone of zo. Setje 17,18 of 19 inch velgen is ook mogelijk in de steek 5x112. Prijs zijn zeer zeker ook bespreekbaar, heb er niks meer aan. Last edited by Ron mk1 : 17-03-2010 at 06:34. |
|
||||
|
||||
en weer opgeschoond... meningen kan je beter in zijn topic plaatsen, hier vervuilt het alleen maar
|
|
|||
|
|||
he maatje,
pm me eens een goed prijsje voor Carrosserie golf mk1 & Shortshifter. Grtz hans |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Even up, prijzen zijn natuurlijk bespreekbaar. Maar wel binnen het "normale" .
Dus de allom bekende MP praktijken of zwarte marktpraktijken: Ik bied je de helft, of wat is de laatste prijs . Is niet echt iets waar ik op zit te wachten, degene die mij een pb op deze manier gestuurd hebben en niks van mij gehoord hebben weten zelf wie ik dus bedoel. |
|
|||
|
|||
In het zicht, stickers zijn verkocht
|
|
|||
|
|||
Veel onderdelen zijn verkocht, dus even opgeschoond.
En hier en daar wat prijzen aangepast. |
|
|||
|
|||
start topic aangepast.
|
|
||||
|
||||
Een verkort stuurhuis,zit er een ander binnen werk in?
|
|
|||
|
|||
yep van quafi
|
|
||||
|
||||
Doe mij maar.