|
|||
|
|||
Gekleurde band in voorruit irritant als je lang bent?
Ik kan een nieuwe ruit laten plaatsen voor 6 tientjes, maar deze heeft een groen/blauwe band.
Zijn hier lange mensen(1.80+) die last hebben van zo'n band? want ik heb zelf nooit in n golfje gezeten die het had. Tis fijn als ik niet meer door krassen en putjes naar buiten hoef te kijken maar dat wil ik niet inruilen voor een blauwgekleurde wereld |
|
||||
|
||||
ik ben zelf 198 en heb het nooit als vervelend ervaren....
|
|
||||
|
||||
1.89 en vind het zelf vrij vervelend, telkens het idee dat er wat in de weg zit, ik probeer er telkens onderdoor te kijken.
Maar dat is persoonlijk denk ik...
|
||||
|
||||
Totaal geen last van. Maar ligt er dan ook maar net aan of je niet belachelijk rechtop in je auto zit. Moet er alleen onderdoor kijken als ik als 1ste voor het stoplicht sta, maar das met elke verlaagde auto zo
|
||||
|
||||
Ik heb er met 1.95 geen last van
|
|
||||
|
||||
1m83, en zelfs men binnenspiegel is eraf :p
|
|
||||
|
||||
gewoon de stoel beetje achterover draaien
|
|
|||
|
|||
Ik hoor het al beter wacht ik even tot ik weer een kleurloos ruitje tegenkom
|
|
||||
|
||||
Zelf ben ik 1.85, en heb nooit last gehad van die band (dit was wel in een mk2), zolang ie origineel is. Zo'n achteraf opgeplakt exemplaar is echter een ramp voor 't stoplicht.
Voor 60 euro zou ik het gewoon doen. Ziet er wat netter / duurder uit, en bij zonnig weer is zo'n band wel fijn.
|
||||
|
||||
Ik heb er ook totaal geen last van, en zou het altijd doen.
Vroeger had ik er wel last van, maar toen reden we met een ondoorzichtige matzwarte baan over de helft van het voorruit
|
||||
|
||||
hier 1.94 schoon aan de haak...
heb er nu een zonder de band... maar die gaat vervangenworden door eentje met een band erin vind het juist een stuk rustiger voor me ogen met zonig weer... en het ziet er zker wat sjieker uit op je auto... gr. jan
|
||||
|
||||
had er ook totaal geen last van.
zeker doen
|
||||
|
||||
1.87m
Nergens last van, juist fijn. Scheelt een stuk aan je ogen als de zon goed staat te branden. Ik zou het altijd doen, staat nog mooier ook. |
|
||||
|
||||
Ik zou ook zeker een raam met doen ,ik had in m'n golf Mk2 geen band in het raam ,maar ben blij dat er nu in de jetta en de golfMk3 wel één zit met band!
Vooral zomers is het wel lekker ,met de zon erop ,scheeld net dat irritante felle stukje in je gezicht !
|
||||
|
||||
ahhh ik heb geen ervaring met die band maar ik wil wel ff zegge dat ik nu de lijsttrekker ben met 2,0 mtr
|
|
|||
|
|||
ben 1.96m lang erg lang dus :p en heb er niks geen last van fijn zelfs met de zon!!
|
|
||||
|
||||
1.93 en geen last van gehad
|
|
||||
|
||||
Quote:
wacht maar tot richard dit topic leest
|
||||
|
||||
Heb met 2.08 van de zon nooit last omdat de stoel ver naar achteren staat en ik met m'n hoofd dicht op het hemeltje zit dat het dak zelf als een soort zonneklep dient.
Ik heb ook wel eens een originele band gehad in een Mk2 en ik vond het irritant, maar ik heb m'n spiegel ook vervangen voor een smalle die 20cm verder naar rechts staat. @jeroenmk1: baas boven baas. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan moet ik het maar met de tweede plaats doen |