|
||||
|
||||
jk vento
hallo
mijn naam is joost, en woon onder de rook van zwolle. ik was op zoek naar een vento, maar in augustus kwam ik deze golf 3 gti 16v tegen in nog bijna orginele staat en bijna zonder roest dus dat werd hem nu met schroef set en 17´´ Last edited by jk vento : 16-01-2011 at 23:39. |
|
|||
|
|||
welkom
|
|
|||
|
|||
welkom, wat voor plannen heb je met de toekomstige vento?
gr. martijn
|
||||
|
||||
welkom!
|
||||
|
||||
Klinkt goed. Ik heb nog wel een amerikaanse Vento 2.0 die ik eerdaags wil verkopen. Heeft net een ton gelopen.
|
||||
|
||||
schroefset, setje leuke velgen, smoked voorlampen, vr6 lip en mishcien wel meer maar dit zijn de eerste plannen als ik een vento gekocht heb
|
|
|||
|
|||
Welcome!
|
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
Welkom hier|!
|
|
||||
|
||||
nieuwe foto´s vn de 17´ en schroefset
|
||||
|
||||
zo na een jaar overal rond gekeken te hebben, en na diverse meetings geweest voor inspiratie staat de 16v er op het moment zo bij,
ben deze winter druk geweest met de rotte dorpels uitslijpen en nieuwe stukken inlassen, heb de koplampen gesmoked, us light gemonteerd, nieuwe achteras inclusief nieuwe powerflex rubbers, status op dit moment. (op de foto's is hij niet gewassen)
____________________ daily: Caddy mk3 2010 1.9 Tdi! Project: Golf 2 R32 4Motion Ex: Mk3 Gti 16v abf Ex: Bagged Jetta Mk5! Last edited by jk vento : 21-04-2012 at 16:51. |
|
||||
|
||||
Netjes!
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij, of heeft je rechtervoorwiel een beetje rare stand?
Verder mooie auto! |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je gelijk, voorwielen staat te recht op, word een deze dagen opnieuw uitgelijnd
____________________ daily: Caddy mk3 2010 1.9 Tdi! Project: Golf 2 R32 4Motion Ex: Mk3 Gti 16v abf Ex: Bagged Jetta Mk5! Last edited by jk vento : 21-04-2012 at 16:53. |
|
||||
|
||||
Goed bezig kappert!!, nou op naar hoogeveen de 29e
|
|
||||
|
||||
Quote:
ben vanmiddag nog even bij bartje geweest en die heeft ze corrado r32 ook aan het lopen! als die woensdag goed gekeurd word met om keuren gaat hij ook mee na hogeveen!
|
||||
|
||||
Quote:
We zullen de opkomst zien zondag voordat we die kant op gaan, ik ga het alleen net niet redden om op me nieuwe wielen die kant op te gaan heb nog geen banden voor die tijd
|
|
|||
|
|||
Dikke GTI Joost , zie je de 29e wel
Gr, Stefan |
|
||||
|
||||
this een tijdje stil geweest van mijn kant, maar goed. ondertussen weinig dingen veranderd aan de golf.
16v logo in de gril heb ik op de airport meeting gescoord, en heb er een bra op gezet. en heb er een CL lip gemonteerd maar of die blijft weet ik nog niet, staat nog niet zo heel verkeerd.
____________________ daily: Caddy mk3 2010 1.9 Tdi! Project: Golf 2 R32 4Motion Ex: Mk3 Gti 16v abf Ex: Bagged Jetta Mk5! Last edited by jk vento : 16-09-2012 at 21:51. |
|
|||
|
|||
ben niet zo n fan van een bra, maar voor de rest is hij wel een dikke mk3
|