|
||||
|
||||
13 t/m 15 augustus - Vag-fest 2010! ~ Boom (B)
|
||||
|
||||
jee! eindelijk valt het niet samen met het bergcup weekeind in osnabruck.
dus kom dit jaar maar us kijken
|
||||
|
||||
daar zijn we weer bij!!!!
Gr
|
||||
|
||||
Jippie, Jippie. Hier ben ik op aan het wachten geweest. Hier heb ik echt zin in.. En niet ik alleen.
Echt kiks maandag vrij vragen voor de vrijdag.. Super.
|
||||
|
||||
jaja dit is vet om te horen,
kunnen we ons weer gaan verheugen, wordt nog beter dan vorig jaar. weer met een leuke groep daar. grtz eddy
|
||||
|
||||
Quote:
ik krijg spontaan zin in bier....
|
|||
|
|||
Een mannetje of 7 a 8 van DubMeisters zullen hier aanwezig zijn.
|
|
||||
|
||||
nog nooit geweest maar wil wel graag een keer heen als het mag van de frauw
|
|
|||
|
|||
Mij niet meer gezien daar.
Als het net zoals vorig jaar is....15 euro entree voor 1 dagje naast elkaar (het rijtjes idee) op een grasveld staan....gaat hem niet worden. Zoveel krijg je er ook niet voor terug.
|
|||
|
|||
ik ga er ook zeker zijn het zal wel allen zijn wand ik ken niemand hier in belgie die er zal zijn ik hoop er ook gaan te staan hoe gaat dat in zijn werk is mijn eerstekeer
greetz steven |
|
|||
|
|||
Quote:
er zullen vast meer belgen zijn betaal aan de kassa , rij naar binnen , ,en geniet er van |
|
|||
|
|||
ok gaan we zeker doen en r zullen zeker meer belgen zijn maar ik ken er niemand van
ik zal wel een plaatsje vinden tot dan greetz steven |
|
||||
|
||||
Ga er ook zeker weer heen,de 17e keer op rij voor mij (Voorloper VW-Mania meegerekend)
Dat in 'rijtjes staan' maakt mij niet uit,gezellig rond lopen,met (on)bekende praatjes maken enz...altijd leuk dagje uit is het..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik ben er zoals altijd weer bij, lekker weekendje gezelligheid en auto's.
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik ook by, is 3 kwartier ryden voor my
|
||||
|
||||
weekend camperen doen we niet meer ,sfeer is een beetje zoek.
veel te veel vechten en dronken mongolen. Ik ga niet weer mijn auto verplaatsen om een paar vechtende mongolen de ruimte te geven. Heel erg jammer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat waren nog eens leuke tijden. |
|
||||
|
||||
We zijn er zeker weer bij
Altijd super gezellig daar, we laten ons niet wegjagen door een stel dronklappen die willen vechten...
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon naast ons komen staan, niks aan de hand, je moet de sfeer zelf maken zeg ik altijd. Incidenten vinden helaas altijd plaats en dat kan de organisatie helaas nooit 100% voorkomen. Vervelende mensen zijn er altijd. Vroeger was alles beter, ik ken ook de mania tijden maar ik heb altijd weer zin in Vagfest omdat ik met mijn vrienden weg ben, BBQ, drank en auto's. |
|
||||
|
||||
Ja de goede oude tyd van VW Mania in Hofstade is niet meer helaas.