|
|||
|
|||
6 juni - Int. meeting VW Club Charly's 2010 ~ Waregem (B)
Kreeg door dat dit de datum is...
Verder info zal nog wel volgen via de site! www.vwcharlys.be Voor diegene die nog nooit zijn geweest, zéker een aanrader om te gaan!
******* **** Last edited by Dr.Bob : 11-05-2010 at 19:17. |
|
||||
|
||||
Zeer zeker een aanrader.. we zetten 'm weer op de agenda!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook weer bij met stand... Elk jaar weer een super evenement!!
|
|||
|
|||
Quote:
Nou dan ben ik er ook weer van de partij Wel lekker vroeg van huis Maar dit willen we geen jaar missen..... vooral het kaarsvet niet |
|
||||
|
||||
Heb er ook weer zin in
E\Moeten we s,ochtends maar weer om een uurtje of 6 in de auto! Maar is het zekers waard |
|
|||
|
|||
hmzz wordt een mooie kolonne die kant op...ik ga ook mee denk ik!. Belgie alvast verkennen voor de maand erop:P
|
|
||||
|
||||
genoteerd op vwculture.nl!
|
||||
|
||||
vorig jaar goed druk en lekker weertje.
Was gezellig en als het een beetje uitkomt met de geboorte van de kleine ben ik zeker van de partij. Weet alleen niet of en eigen auto klaar zal zijn. Anders rij ik me men broer mee.
|
||||
|
||||
ben er nog nooit geweest maar eens moet de eerste keer zijn dus dan deze keer maar.
|
|
||||
|
||||
Ook deze word mijn eerste keer.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Jouw auto is er 2 terug in elk geval wel bijgeweest Hele leuke meeting, probeer er dit jaar ook weer bij te zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik met de organisatie wel regelen dat jij dit jaar op de stoel mag zitten
|
|||
|
|||
Quote:
Echt niet..... mij zal je niet op dat podium zien Zonde van dat mooie Shirt van je. Maar hoe dan ook we zijn er weer bij. Dit jaar met de Polo Last edited by johan-polo : 12-02-2010 at 16:03. |
|
|||
|
|||
Nog een paar weekjes!
|
|||
|
|||
Heb zaterdag een bruiloft in rotterdam. Kom zondag op de terug weg wel even langs. Altijd een mooie meeting.
|
|
|||
|
|||
Met nog een weekie te gaan
|
||||
|
||||
Ik wou er dit jaar ook voor het eerst heen gaan.
Maar heb helaas andere verplichtingen, misschien volgend jaar.
|
|||
|
|||
Ben vorig jaar voor de 1e keer geweest,
maar toch een erg goede meeting. Relaxt sfeertje en dikke auto's uit Belgié en veel uit de UK, want de overtocht is voor hun goed te doen. Beetje een MIVW meet, alleen dan iets kleiner alleen iets verder weg. is voor ons 300km rijden... heen!
|
||||
|
||||
Ook ik ben er bij