|
|||
|
|||
Dennis89
Hey,
Ik ben dus Dennis en ben sinds een weekje bezitter van een VW polo 1.9 uit 1996!! Me oude auto ( (sl)opel Corsa) is total loss =_+ dus ik moest ff heel snel een nieuwe bolide hebben.. een aangezien me Kilometers ben ik maar overgestapt naar de diesel!!! Ik heb meerdere auto's bekeken, zaten wel wat schiere dingen tussen.. maar allemaal teveel problemen... dus toen de polo gekocht!! Ik heb er ook meteen maar winterbanden op stalen velgen onder gezet (moet zeggen dat het nog nice eruit ziet ook!!) aangezien me ongeluk met de oude auto door de pokke sneeuw kwam :P Maarja nu ben ik er ook mooi klaar mee.. koppakking naar de kl*te... dus die moeten we weer fixen.. :P Verder rijd en klinkt de auto erg tof vind ik zelf!! tis een redelijk sportief autotje, en alles behalve standaard!! auto heeft angel eyes, andere achterlampen, sportstuurtje, alle logo's verwijderd, aangepaste Grill!! Me plannen met de auto zijn: 1. koppakking fixen!! - me dvd speler inbouwen - gril aanpassen en beter bevestigen - veel KM's draaien! wat pics: vragen? vuur ze maar af Last edited by Dennis89 : 25-01-2010 at 13:00. |
|
||||
|
||||
Zit er ook al een nieuwe versnellings bak in ?
Succes ermee.
|
|||
|
|||
juh sinds 2007/2008 ofzo iets :P
wat dan? |
|
||||
|
||||
Welkom hier en have fun met de polo
|
|
|||
|
|||
Leuke wagen.
Alarm afschriklampje hangt er ook mooi bij |
|
|||
|
|||
leuke polo.
mooi embleemloos.
|
|||
|
|||
hmzz k zie liever een orginele dan de veranderingen die hier aan gedaan zijn! Mja zal wel kwestie van smaak zijn. Veel plezier er mee iig
|
|
|||
|
|||
hmm plezier heb ik er dus niet meer aan.. alleen maar ergenis..
koppakking is dus mooi kaduuk.. en reperatie kost 600 euro.. maar gaat wel lang duren ivm wachttijden.. dus ik ga de auto verkopen en maar weer een nieuwe kopen =_= echt fijn, heb de auto NET een week...... iemand kopen? :P |
|
||||
|
||||
hey,,
welkom! waarom je auto verkopen?? zoek een beunhaas kost heus geen 600euro:O |
|
|||
|
|||
Quote:
geen tijd voor!! :S ik moet Asap weer een rijdende auto hebben.... aangezien ik 100km verderop werk en dus geen tijd heb hiervoor :O |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|