|
||||
|
||||
OldSkool's MKII GTi
Nou ik ben dus Jordi a.k.a. OldSkool-II. Nadat ik m'n bordeaux rode MKII had verkocht heb ik wederom even een uitstapje naar Alfa gemaakt.
Maar sinds 22-01-2010 ben ik weer in het bezit van een geheel originele MKII 1.8 8v GTi uit 89'. Weinig gelopen, en nog in vrij nette staat. Planning is: -Rukpukkel eraf!! -Wielen(heb ik al liggen, moeten nog gepolijst worden) -Schroefset(pas eronder als de wielen af zijn) -Houten stuurtje(heb ik al liggen, zoek nog een naaf?) -Goede GTi bestuurders stoel zoeken -Originele emblemen -Misschien jetta front... -Nog een keer wat bij laten spuiten p.s. Dit was mijn oude MKII:
|
||||
|
||||
netjes hoor,we begonnen je al te missen hier
|
||||
|
||||
Mooie aankoop! Succes met je plannen, ben benieuwd hoe die wordt met nice rims eronder!
|
|
|||
|
|||
en nou niet verkloten door hem te rollen of lelijke dingen er op te plakken/bakken neef
|
||||
|
||||
welkom terug
ik heb nog een gti interieur liggen misschien kan je hier de onderdelen van gebruiken om je stoel weer netjes te krijgen
|
||||
|
||||
Leuk ride man .
En de plannen zijn ook goed |
|
|||
|
|||
Leef jij ook nog
Mooi dat je weer in een VW bent gestapt! Succes met de plannen
|
||||
|
||||
Jetta grille zou ik achterwege laten, maar verders een mooi ding !!!
|
||||
|
||||
nette gti, had hem al zien staan op marktplaats staat er nog steeds op trouwens.
en weinig kilometers? 280.000? vind ik aardig wat, maar zolang het goed onderhouden is, geen probleem . verder veel suc6 met je gti! maar dat komt wel goed aangezien die andere er ook bij stond Last edited by Dude46 : 23-01-2010 at 17:50. |
|
||||
|
||||
welke velgen komen er trouwens onder?
|
|||
|
|||
iets boxxxxerigs, iets luchtigs, iets italiaans
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit hoor,
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
hele nette GTI ! succes ermee
|
||||
|
||||
mooi man, maar een jetta grille maakt t niet mooier..
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik het wel een beetje mee eens
|
|
|||
|
|||
een beetje??
NIET DOEN HEEMS!!!!!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties allemaal.
Jetta front is nog niet zeker, ligt eraan of ik voor een leuke prijs aan alle onderdelen kan komen. Zou dan zoiets moeten worden: Vandaag maar een bougiekabel geleend, want had er een dood. Schroefset bestel ik morgen, word er weer gewoon een van TEC. Wielen gaan z.s.m. chemisch ontlakt worden, en dan kan het polijst werk beginnen. p.s. Heb ik een dikke of een dunne stuurnaaf?
|
||||
|
||||
nette aankoop!
enne geen jetta front hoor.... ben benieuwd nbaar de vorderiungen. keep up posted! groet frank
|
||||
|
||||
Welkom terug!
Over je stuurnaaf: Tot 88 is de dunne naaf en vanaf 89 is de dikke naaf gekomen..... Leuke basis, maak er maar weer wat moois van!
|
||||
|
||||
Quote:
Een dunne stuurnaaf met evt een adapter voor een dikke stuurnaaf er op. De mk2 had altijd de dunne stuurnaaf, en daar was vanaf halverwege '88 een adapter voor een dikkere stuurnaaf overheen geschoven. Met een goede poelietrekker kun je deze er afhalen als dat nodig is.