|
||||
|
||||
Past een 4d interieur in een 2d?
Omdat mn cabrio achterbank niet mooi in mn dichte 1 past zat ik te denken om de stof van de cabrio bank om de bank van een dichte te doen.
Nou vroeg ik mij af of ik voor mijn 3 deurs een interieur kan gebruiken van een 4 deurs? Ik heb de zoekfunctie al ff gebruikt maar dit schept niet echt duidelijk.
|
|||
|
|||
Ja, dat kan.. Heb je alleen een probleem als mensen achterin willen gaan zitten. Moet je de stoel met de hand naar voor draaien en weer terug omdat je de hendeltjes niet hebt
Deurpanelen passen btw ook niet.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
de rest heb ik, gaat me alleen om de achterbank, maar het kon zijn natuurlijk dat daar nog verschil in zat
|
||||
|
||||
ZIT WEL VERSCHIL IN!!!
bevestiging aan de onderkant is anders van de achterbanken
|
||||
|
||||
Ow kijk aan, da's mooi om te weten, dan moet ik duidelijk ff zoeken naar een 2/3 deurs bankie.
Thanx
|
|||
|
|||
Ze zijn makelijk te herkennen de zitting van de 4 deurs heeft aan de zijkant afgeronde hoeken en bij de 3 deurs zijn deze recht of dat de bevestiging anders is weet ik zo niet zou ik even moeten nakijken ik namelijk bijde.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
de bevestiging is bij een 5-deurs wel 20cm smaller dan van een 3-deurs
|
||||
|
||||
thanx mannen!
Mocht iemand nog een vodje van een achterbank hebben liggen dan hou ik me aanbevolen, gaat me eigenlijk alleen om het frame.
|
||||
|
||||
Is wel apk afkeur he.
|
|
||||
|
||||
wat is apk afkeur? Heb net een verse apk gekregen zonder achterbank
|
||||
|
||||
Als je stoelen niet naar voren kunnen klappen en er een achterbank gemonteerd is.
|
|
||||
|
||||
ow dat, ja dat zal best.
Maar mn stoelen klappen gewoon naar voren, zoek alleen nog een achterbank(frame)
|
|||
|
|||
Zolang er geen aantal zitplaatsen op het kentekenbewijs staat, maakt het niet of er geen achterbank of passagiersstoel inzit.
Bestuurdersstoel weet ik zo niet. Lijkt me dat deze er wel in moet zitten, als bijvoorbeeld de keurmeester een proefrit moet maken, omdat het bedrijf niet een remmentestbank ter beschikking heeft staan. |