|
|||
|
|||
ramon78
Even voorstellen wel zo netjes.
Mijn naam is Ramon, heb me al een tijd geleden aangemeld, maar eerst eens goed rondgelezen alvorens iets te posten. heb een 1.6 gl golf 3, is eigenlijk min of meer om de winter te overbruggen van de zomer wordt het een hobbyauto, want dan rijd ik weer op mijn motor. |
|
||||
|
||||
welkom,fotootjes van je ride?
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Nog wilde plannen met de auto dan? |
|
|||
|
|||
even afstoffen hier.
na een tijd lang geen VW gehad te hebben nu weer een aangeschaft. Ik ben Ramon afkomstig uit Sittard. hobby's: - auto's. - mijn honden. - motor rijden. - gamen. Ik weet dat het voor sommige misschien vloeken in de kerk is, maar hier komt het dan. Mijn primaire hobbyauto is mijn civic coupe uit 1995. Maar ik heb me afgelopen week een caddy MK1 gekocht(staat nog op duits kenteken). Ik was er op het moment van aankoop, van op de hoogte dat er wat werk aan zou gaan zitten, wat ook niet dramatisch zou zijn, later zou wat anders blijken Stoelen waren aan vervanging toe, maar dat was van beging af aan zichtbaar uiteraard, en was wat werk aan de klep en de randen achter. Echter toen ik de stoelen en het oude vloerkleed eruit had kwam ik heel wat anders tegen. Bestuurderskant vloer is dus van onder een complete bodem over de oude heen gelast, maar erger de binnendorpels waar de stoelrails en gordelbevestiging aan vast zit, zijn dus allebei redelijk door geroest over de hele lengte hiervan. Dit alles was heel goed verstopt met een of andere keiharde grijze lijm/kit, met daarover een vloerkleed geplakt, dus ik heb het nooit gezien/gevoeld. Dus noodgedwongen word het eerder een snelcursus lassen, dan een beetje werk en als werkpaard gebruiken wat de bedoeling was. |
|
|||
|
|||
Welkom en succes met je project...
|
||||
|
||||
Welkom, altijd balen als je zoiets tegen komt, ga je de caddy wel in orde maken nu?
Volgens mij heb ik je laats nog zien rijden met de civic. |
|
||||
|
||||
ik heb nog 2 van die stoelen staan,nieuw bekleed.
wel een flinke domper......
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik ga de caddy in orde maken was te duur om hem te slopen . en dat je me met de civic hebt zien rijden zou kunnen,als het deze was word op dit moment regelmatig gebruikt. Last edited by ramon78 : 01-09-2012 at 18:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor het aanbod maar ik heb al twee nette golf MKII stoelen op de kop getikt |
|
|||
|
|||
De slecht vloer aan de bestuurderskant is er nu uit(geen dubbele vloer meer dus), en het eerste beetje laswerk is verricht, pics komen nog.
Voor de mensen die het interessant vinden een paar specs en pics van mij civic. -motor geswapt van D15B7 naar B16A(van 105 naar 170 pk). -bigbrake van willwood aan de voorkant(van 240mm naar 280mm). -3punts veerpootbrug voor boven, 4punts veerpootbrug achter boven. -Vmax schroefset (kan nog lager). -2,5 inch catback. -verstelbare kuipjes. -digitaal cluster van een Honda S2000. -oliedruk, olietemp en voltmeter ingebouwd. -nardi stuur met naaf verlenger. -motorkap, dak en kofferklep carbon gewrapt. -bumperlip voor en achter. -heldere rood/witte achterlichten. -16 inch velgen van lenso met 195/45-16 toyo proxes. De kleur op de naaf verlenger en meters komt niet goed over, deze is hier veel te fel, het is meer bordeauxrood. |
|
|||
|
|||
bij deze een paar foto's van de twee plaatjes die er in gelast zijn, en ja het is niet mooi, maar was mijn eerste keer en het moet nog wat afgewerkt worden.
Nog een paar foto's van het werk wat er nog aan zit te komen. Zoals dus te zien is er nog voldoende werk. Het onderste deel van het voorfront zijn is slecht en het bevestigingspunt van het linkerspatbord is weggeroest en de hoek van de dorpel links is ook slecht. Onderste deel van het front en de dorpelhoeken (links en rechts) zijn gisteren besteld bij vw-classicparts, linker spatbord heb ik gisteren binnen gekregen. |
|
||||
|
||||
oei... veel krokante stukjes... Maar gaat vast goedkomen.
Sittard is me te ver, anders wou ik je wel een cursus lassen geven
|
||||
|
||||
Jeetje! Is daar vis in vervoerd ofzo?
|
|
||||
|
||||
Heel herkenbaar!
Ik kocht een Seat Toledo met dat probleem...maar het laswerk zou te duur worden...
|
|||
|
|||
helaas was de caddy te duur om hem nu te slopen, dus er is geen weg terug, plus voor wat het me nu gaat kosten om hem weer fit te krijgen, kan ik geen andere fatsoenlijke kopen.
|
|
||||
|
||||
Zijn allemaal bekende caddy plekken. Beter fixen idd want een andere heeft het waarschijnlijk net zo.