|
|||
|
|||
Neerklapbare achterbank in Jetta
Kort vraagje: Ik kan voor weinig een neerklapbare achterbank van een Golf 2 op de kop tikken, maar gaat dit passen in een Jetta?
Groet, Ivo
|
||||
|
||||
nee past volgens mij niet
zit bij jetta ook stalen plaat achter
|
|||
|
|||
Ah ja, die kan dus niet meeklappen. Jammer! Maar bedankt
|
||||
|
||||
je kan de achterbank wel passend maken in een jetta 2 moet je hem alleen met iets van tiwraps aan het ijzeren frame bevestigen, en je hebt de plastic zijstukken nodig anders zit er een gat tussen achterbank en zijpaneel. Gebruik anders eens de zoekfunctie er zijn wel meer die een achterbank van een golf in de jetta hebben (ik zelf hebt het ook dus daarom weet ik dat het past/passend te maken is ), Als de achterbank gemonteerd is kan je deze niet meer klappen door de ijzeren plaat zoals johan8vplus inderdaad zegt
|
||||
|
||||
Past er inderdaad zo wel in hoor ,alleen even creatief zijn met de bevestiging van de achterbank rugleuning .
Ik heb zelf de achterbankleuning vast gezet aan de boven zijde met twee plankjes hout tussen het achterbankframe te schuiven ,en an 2 schroeven door 2 bestaande gaten in het rugleuningframe ,wat vast in de jetta zelf zit, te schroeven . De zitting , waar ook de onderste bevestiging aanzit voor de rugleuning past er zo in . Dan even de zijkanten afwerken met de twee zijkapjes die ook in een golf 2 aan de zijkanten van de bank zitten en klaar .
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Haha ok bedankt. Maar met mijn huidige achterbank is niets mis maar het gaat mij meer om of ik hem kon neerklappen of niet, dat heb ik soms wel nodig namelijk... Maar dat gaat dus niet. Toch bedankt!
|
||||
|
||||
Als je kleinere langere voorwerpen moet opbergen kun je wel eens kijken naar een Jetta achterbank met skiluik. Dan heb je in het midden van de bank, achter de middenarmleuning, een doorgeefluikje naar de achterbank.
|
||||
|
||||
Quote:
ja.....en hoe krijg je dat luikje open?? heb er al eens naar gekeken maar wou niet open,zonder iets af te breken?
|
||||
|
||||
Quote:
als je alles wat er kan zitten eraf doet zij het de bekerhouder of de skizak ik doe het namelijk ook zo heel gemakkelijk en je verschiet ervan welke lengte in een jetta mk2 past hoor
|
||||
|
||||
Quote:
mist een kleine aanpassing kan je bij een jetta wel een golfbank monteren die kan kantelen of dit keuringstechnisch mag in NL weet ik niet heb het ooit bij mijn broer gedaan maar jammer genoeg geen foto van je boort de rugplaat los op de lasnaden maakt het een beetje proper dan monteer je een buis net onder het voorste punt van de ijzere hoedenplank bij die buis heb ik meteen ook de "klikkers" voor de golfbank bevestigt en je hebt een enorm ruime jettakoffer als de bank plat is