|
||||
|
||||
Welke heb ik nodig?
Bij het in elkaar zetten van mijn motor zag ik dat deze gebroken zijn:
Op vagcat opgezocht Volgens mij heb ik no14 PartnumberTitlePrice034133555AEINSATZ3.6 Euro Nodig maar ik weet het niet zeker, wie kan mij meer duidelijkheid geven? Misschien ook handig om gelijk no15 PartnumberTitlePrice035133557DICHTRING0.63 Euro Te bestellen of zit deze seal heel ergens anders?
|
|||
|
|||
Als ik zo eens naar die plaatjes kijk denk ik dat je nummer 13 nodig hebt.
|
|
||||
|
||||
nr. 13 is 034133554 geloof ik, deze heeft de zelfde naam, ik dacht dat zeze misschien voor een PL blok is. Iemand die toegang tot ETKA heeft en uitsluitsel kan geven?
|
|||
|
|||
Als ik vanavond thuis ben zal ik het eens in etka opzoeken en een screenshot plaatsen
|
|
||||
|
||||
Het ziet er naar uit dat je 035133554 nodig hebt.
En de 035133557 zou ik zeker mee bestellen. Staat het nummer ook niet gewoon op die huls zelf?
|
||||
|
||||
Ik ga zo even kijken, zag net op de foto wel een nummer, dit was me IRL niet opgevallen. Hoe gaan die dingen er uit draaien/ trekken?
|
||||
|
||||
Zit meestal een grote inbusvorm in, kan me alleen niet meer herinneren of dit bij KR ook zo is. In ieder geval succes met het demonteren, want het is een crime!
|
||||
|
||||
Het viel mee gelukkig, 2 minuten en ze waren er uit.
En het nummer staat inderdaad gewoon op het kokertje, zag het pas toen ik de foto's in het topic zag.. inderdaad 035133554 Topic kan dicht
Last edited by Tjeerd : 11-01-2010 at 21:58. |