|
|||
|
|||
Chantal
Hai!
Ik ben Chantal, 25 jaren jong en trotse bezitster van een Golf II uit '89 We hebben even aan elkaar moeten wennen maar ik ben hem toch wel erg gaan waarderen. Hij is helemaal origineel op de radio na aangezien ik toch wel graag een cdeetje luister onderweg en de originele radio enkel zenders uit de ether kan halen. Qua onderhoud is hij niet helemaal loepzuiver; volgens mij loopt hij op 3 cilinders en ook (uiteraard) de achterruitenwisser doet niet meer mee. Ik kom hier omdat ik het onderhoud graag zelf wil gaan doen, maar geen flauw idee heb hoe . Ben wel technisch aangelegd en kan de meeste dingen met een stekker wel repareren maar wat ik met 't hok moet geen idee Voorlopig zullen het dus wel een hoop noob vragen worden! Verder heb ik bult huisdieren, woon ik in Brummen en ben ik nachtzuster bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten. |
|
||||
|
||||
Welkom! Voor technische know how zit je hier wel ok!
|
|
||||
|
||||
de nachtzuster(s) , Welkom!
Loopt je golfje altijd op 3 cilinders en zo ja, weet je ook welke van de 4 niet meedoet?
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom hier. Leuk openingsverhaal ga eerst eens de bougies vervangen en evt de bougiekabels. het kan zijn dat je breuk of kapotte bougie/kabel hebt. |
|
||||
|
||||
dat kan je dan ook eerst testen Domi voordat je 100,- over de balk mikt..
Haal 1 bougiekabel los, start de motor. Merk je geen verschil? Dan is er met die cilinder iets aan de hand. Merk je verschil? Dan is die cilinder OK. Wat ook een optie is; de bougies demonteren, inspecteren (kleur/staat/etc.) en terug in de kabels duwen. Dan iemand de motor laten starten en kijken of ze alle 4 nog vonken.
|
||||
|
||||
Welkom idd!
Vervang daan ook gelijk maar de verdelerkap en de rotor. Wat voor motor zit er in je Golf?
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt. Vergeten te zeggen |
|
|||
|
|||
Welkom
evt heb ik nog wel een wisser motor liggen voor achter maar het asje zal wel vast geroest zitten , komt vast goed , o ja natuurlijk ook voor nachtzusters .... van de auto |
|
||||
|
||||
Van de nachtzuster mag natuurlijk ook.... :tongeu:
Welkom hier op het forum, bijna buurvrouw! Gr. Ed
|
||||
|
||||
Welkom hier
|
|
||||
|
||||
Hallo welkom hier...
|
|||
|
|||
thnx voor het warme welkom!
K zal hem binnenkort eens op de foto zetten nadat hij gewassen is. Met alle prut op de weg is hij nu grauwgrijs in plaats van zilver metallic Geeft me ook de kans om eens aan de bougiekabels te trekken en naar het motertje van de achterruitenwisser te kijken. Ik had niet echt heel veel zin om dat in de sneeuw te gaan doen. |
|
||||
|
||||
olaa de nachtzuster ,,, welk ziekenhuis
welkom altijd gezellig een vw vrouw |
|
|||
|
|||
Quote:
Gelukkig geen ziekenhuis voor mij! Mij vind je bij de Siza op verschillende locaties rondom en in Arnhem |
|
||||
|
||||
ah sizadorp arnhem op de kemperbergerweg, klant van mij
|
||||
|
||||
Welkom!
Meer en meer vrouwen de laatste tijd.