![]() |
|
||||
|
||||
![]() Happy!!
![]() ![]() Op de valreep in 2009 heb ik vanmiddag een golf erbij opgehaald. Type 1 met kleine achterlichten. Orgineel NL van mei 1980 4 cyl. 1100 cc met weinig peekaa ![]() 3 deurs, officieel MX uitvoering in Inarisilber geleverd. Nu met wat vervangingsonderdelen en matzwart gerold. Supersport schroefsetje eronder, kruiskoplampen, embleemloos grilletje. De foto's: Met de bora naar frank (cabrio collega) ![]() ![]() I need energy! ![]() ![]() ![]() Onder bora, boven ophaal vervoermiddel ![]() ![]() Geen foto's gemaakt op de ophaal locatie en van het opladen. Wel ff onderweg, ff stoppen om de spanbanden te checken: ![]() ![]() ![]() Rond 20:00 weer (bijna) thuis ![]() En thuis, met zn nieuwe familieleden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar dus thuis! ![]() ![]() Plannen: APK klaarmaken ![]() Dan zien we wel verder. Zeer grote dank aan Frank (draco voor de kenners) voor het maken van een hele lange en vermoeiende dag om het gebakkie op te halen! Topper frank ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook strakke achterklep, witte knippers.....leuk dingetje, gefeliciteerd!
Graag nog meer foto's bij daglicht! ![]() Hoe is het met de roest enzo? Nog wel ff je VW wagenpark aanpassen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx!
Maak morgen ff nieuwe foto's. Tja de roest is er ![]() ![]() Wagenpark aangepast ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() he, mooi ding man ziet er leuk uit indd nog wat meer foto's sucses er mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen sneeuw natuurlijk
![]() ![]() ![]() Ff op de goeie plek gezet: ![]() ![]() ![]() Een Gti interieur in goeie staat, moeten alleen even gevuld worden: ![]() Wat los bijgeleverde onderdelen: ![]() ![]() Eerder gedaan bakwerk ![]() ![]() ![]() Wielkastrand rechts ![]() Schoonmaker gezocht ![]() ![]() ![]() Der Tittentacho ![]() ![]() Middelconsole met klokkies ![]() De motorruimte: ![]() Chassisnummer bij de veerpoot: ![]() Bakken en braden zonder croma ![]() ![]() ![]() Vreemd verschijnsel, hele auto wit, behalve dit stukkie ![]() ![]() Binnenlichtje vergeten uit te doen gisteravond hahahaha Heeft van gisteren 20:00 tot vanmorgen 9:45 gebrand en brande nog steeds. Tikkie aan de sleutel en lopen dat gekke ding ![]() ![]() Al met al een leuke basis denk ik voor een leuk projectje. Straks en zaterdag maar eens ff aan de slag ![]() By the way, het interieur en de grille zijn te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje verwarrend eigenlijk of ik het project nu hier neer moet zetten of bij projecten??
Eerst maar even allebei gedaan ![]() http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35
|
||||
|
||||
![]() valt nog wel wat van te maken toch?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je deze toevallig uit Maassluis gehaald?
|
|
||||
|
||||
![]() Geing ding, zeker wel iets van te maken dacht ik...
Wat moet het interieur kosten dan? Mag via pb of hier kijk maar. En waar te bezichtigen... |
|
||||
|
||||
![]() Prima basis idd!
Geeft nog aardig wat warmte he zo'n binnenlichtje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mica je hebt pb..
groeten Kevin |
|
||||
|
||||
![]() Ik hou een projecttopic bij bij watergekoelde projecten, maartoch......
![]() Hij loopt inmiddels super, tijd om een stukkie te cruisen en nieuwe foto's te maken ![]() ![]() Sorry het zijn er een beetje veel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog ff in zwart/wit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En een sepia ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke foto's, en dat matzwart vind ik nog niet zo verkeerd staan moet ik zeggen!
![]() Gr.
|
||||
|
||||
![]() Nee, het interieur komt uit een golf1 cabrio sportline.
Ben bezig met de achterpanelen en de achterbank aan te passen, die passen niet 1 op 1. Voor kan alles er zo in.
|
||||
|
||||
![]() Maar eens ff weer een update doen hierzo
![]() Ik ergerde me dood aan die roestige look onder de kap en dr moest een nieuwe klepdekselpakking in, dus eraf met die rommel! Oude situatie: ![]() Onderdelen gespoten met motip hittebestendig donker antraciet (net als de cabrio 8) ) ![]() Et voila! weer netjes 8) ![]() En omdat ik toch bezig was ook nog maar ff een lappie stof om de hoedenplank geplakt. ![]() ![]() Oja, en omdat ik een complete set nieuwe chromen lijstjes voor de cabrio moest kopen omdat een e.o.a. klootviool zijn/haar deur zo hard in mn cabbie heeft geramd dat mn lijstje helemaal geknikt was ![]() ![]() Heb ik de set van de cabbie op de matte geklikt, met een rechtgetikte/beschadigde lijst. ![]() ![]() Was er al een tijdje naar opzoek naar chromen bumpers maar vooral de prijs weerhield me eigenlijk van aanschaf. Maar er werd ineens een setje aangeboden die me wel pastte eigenlijk. ![]() Direct afgesproken en opgehaald ![]() Hebben wat liefde nodig, maar het chroom is nog netjes, dus binnenkort is het chroom wat er blinkt ![]() nadat ik erachter was gekomen dat ik het verkeerde type tittentacho had ![]() Vandeweek een ander opgehaald bij een mede volksforummer. Direct ff getest in de auto: ![]() En gisteren belde de bekleder, mijn achterbank is klaar! ![]() Uiteraard direct ff opgepikt en in de auto gemonteerd ![]() Leeg gat: ![]() Bankie d'r in: ![]() Past weer mooi bij elkaar: ![]() Op naar de mk1 meeting in assen volgende week ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes!
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe het staat met de chrome bumpers
![]() Icm matzwart zal het vast tof staan ![]() Aanwezig in Heerde?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee sorry, zat op texel afgelopen weekend. Wel op de mk1 meeting in assen zondag zo als het nu lijkt. Maar nog niet met de chromen bumpers denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag pakketje bij de post, nieuwe stuurhoepel
![]() Oude stuur: ![]() Nieuwe spucknapf ![]() stukje bij beetje wordt het nog wel een keer wat ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoe is met je dubbele teller afgelopen
![]() zie hem niet zitten bij je nieuwere foto`s ![]() |